Ik zit door de omstandigheden ineens middenin de klus- en verbouwperikelen en niet zo'n beetje ook. Ik logeer al twee weken bij mijn broer omdat mijn huis nu niet leefbaar is. Ook liet mijn gezondheid te wensen over, de oorzaak hiervoor moet waarschijnlijk gezocht worden in de reden van de verbouwing; paddestoelen in de kruipruimte waren langzaam, of eigenlijk inmiddels best snel, mijn huis aan het opeten.
Veel werk en ellende daarom juist tussendoor even stukje fietsen.
Jammer van die harde zuidenwind. Hiervandaan heb je eigenlijk maar drie smaken; de Brienenoordbrug over, en dan op de terugweg die harde wind, de stad door (beiden geen zin in) of naar het zuiden fietsen. Verder was het wel lekker weer, en werd dan ook behoorlijk veel gefietst. Het fietspad leek wel een trainingsbaan. Ik zag nog een oude knakker met een Catweazle-baard op een racefiets en moest onwillekeurig toch even denken of dat niet onze Kees is.

Natuurlijk te dikke kleren aan gedaan maar het was wel even lekker.
Mijn fiets heeft weer eens een voorjaarsbeurt gehad, er moest wel een en ander vervangen worden, cassette maar vooral het voorblad was nogal afgeragd. Ook zit er een vers stuurlintje op en nu blinkt de fiets je weer tegemoet en rijdt hij weer als een zonnetje. Financieël een beetje vervelend maar het moest.