Kan je de lamp schuin voor je stuur net onder de fietscomputer monteren.
Werkt prima.
Fiets Magazine nr. 11-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!

Daar is niet zoveel op te zeggen.800 is niet zomaar even 200 meer dan 600. (Denk nog even terug aan de discussie-prietpraat over digitale camera's: hoeveel megapixel heeft die van jou?).monsieurpinot schreef:zou iemand het verschil in lichtopbrengst tussen de lezyne Macro Drive 600XL en de 800XL kunnen duiden?
ik heb nu de 600, nog niet heel veel gebruikt maar vond 'm bij echt donkere stukken nog wat tegenvallen.
800 is nu in de dinsdagdeal bij Mantel, vandaar. Maar... misschien wil ik wel naar de 1000+
Kan je hier iets mee?monsieurpinot schreef:zou iemand het verschil in lichtopbrengst tussen de lezyne Macro Drive 600XL en de 800XL kunnen duiden?
ik heb nu de 600, nog niet heel veel gebruikt maar vond 'm bij echt donkere stukken nog wat tegenvallen.
800 is nu in de dinsdagdeal bij Mantel, vandaar. Maar... misschien wil ik wel naar de 1000+
Dat is ook een beetje in mijn gebied, maar rij je dan bijvoorbeeld ook nog op een woensdagavond als plezier rondje ipv woon werk verkeer?Hanz Bé schreef:Ik heb de Lezyne in de 600 variant. Afgelopen winter diverse ritjes gemaakt in het pikdonkere buitengebied hier in het gebied tussen veenendaal-amersfoort-barneveld. Voor mij voldeed de lamp al in de 400 stand (dan gaat ie ook wat langer mee). Mijn gemiddelde snelheid bij die "winterse" avondritjes zal rond de 27km hebben gelegen.
grappig dat foldertje (alleen de 600 staat er niet inJM_H schreef:@Hans: eens, 600 is vaak niet nodig. Maar geeft wel wat extra capaciteit bij gebruik van de 400 stand tov de 400 versie zelf. Jammer dat je niet kan instellen welke standen je in racemode kan gebruiken.
Kan je hier iets mee?monsieurpinot schreef:zou iemand het verschil in lichtopbrengst tussen de lezyne Macro Drive 600XL en de 800XL kunnen duiden?
http://www.lezyne.com/downloads/Y10-LED ... ide_R1.pdf
Ik draag normaliter een gewone bril (brildragend) en die schittering is soms wel een beetje hinderlijk.Danny091283 schreef:Niet zo zeer over verlichting, maar als jullie in het donker rijden gebruiken jullie dan een fietsbril met blanke glazen? Ik heb zelf gemerkt dat je dan veel geschitter krijgt.