Daar heb jíj dan weer gelijk in.ypuh schreef:Nou ja, dat Quintana de motor vastpakt om mee te liften kun je de tourdirectie nauwelijks kwalijk nemen.Wolfhound32 schreef:Niet de schuld van Quintana natuurlijk. Maar wel van de tourdirectie.
De Nederlanders trekken in elk geval een lange neus vandaag.
tour 2016
- Wolfhound32
- Forum-lid
- Forum-lid HC
Wat een dag voor de NL wielerfans. Mooi resultaat voor beide heren!!
Zou Bauke het nu echt gaan halen?
Zou Bauke het nu echt gaan halen?
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
Fietsen?altijd
- Forum-lid
Hij is wel ontzettend sterk maar de tour is nog lang...
Maak joe woar
de UCI is de scheids. De ASO is de organisator van de TDFJans schreef:Oh, ik dacht dat de tourdirectie de scheidsrechter is. Die kunnen op zijn minst tijdstraf geven.ypuh schreef:Nou ja, dat Quintana de motor vastpakt om mee te liften kun je de tourdirectie nauwelijks kwalijk nemen.Wolfhound32 schreef:Niet de schuld van Quintana natuurlijk. Maar wel van de tourdirectie.
De Nederlanders trekken in elk geval een lange neus vandaag.
-
DeletedUser02
- Forum-lid HC
Dat een Nederlander de tour niet gaat winnen moge duidelijk zijn, maar het is toch wel echt weer eens genieten hoor. Kelderman met een sterke eerste week, maar helaas wel een valpartij. Dumoulin die op heroïsche wijze de koninginnenrit wint, Froome die laat zien dat ie een wielrenner is, Mollie die aanvalt, Mollie die valt, de jury die struikelt en Mollie die wraak neemt en zo kan ik nog wel even doorgaan. Het is een stuk minder saai dan de voorgaande jaren en een top 5 klassering van Mollema zou de kers op de taart kunnen zijn.Fietsen?altijd schreef:Hij is wel ontzettend sterk maar de tour is nog lang...
Froome kan natuurlijk nog wel een Kruijswijkje doen maar anders is het voor de gele trui gedaan. Gelukkig blijft het spannend omdat Bauke kans heeft op het podium. Dit is nu de derde keer dat een Nederlander op podiumkoers ligt en 3x zou toch eigenlijk wel scheepsrecht mogen zijn.
Campagnolo Ultra Dork
-
Deleted_User
- Forum-lid
Ach, ik denk dat Quintana zich vastreed in de chaos en het wiel vastgreep om niet onderuit te gaan... maar dat is mijn interpretatie van 1'5 seconde beeldmateriaal.
En als al een minimaal voordeel had van dat 'hangen' dan had het toch geen invloed omdat de tijdsverschillen zijn genomen van voor de hele chaos en dus ook voor het hangen aan de motor.
En als al een minimaal voordeel had van dat 'hangen' dan had het toch geen invloed omdat de tijdsverschillen zijn genomen van voor de hele chaos en dus ook voor het hangen aan de motor.