Garmin Edge 1000
in het begin had ik ook een silicone hoesje over mijn edge 1000
maar wat scheurneus al zegt er komt dan alleen maar meer zand onder bij de knoppen terecht waardoor deze kunnen blijven steken
nu geen hoesje meer over mijn edge enkel nog een screenprotector na het fietsen even afspoelen onder de kraan werkt perfect
maar wat scheurneus al zegt er komt dan alleen maar meer zand onder bij de knoppen terecht waardoor deze kunnen blijven steken
nu geen hoesje meer over mijn edge enkel nog een screenprotector na het fietsen even afspoelen onder de kraan werkt perfect
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Zo doe ik het ook.rickkert schreef:in het begin had ik ook een silicone hoesje over mijn edge 1000
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Tnx! dat is wat ik zocht.scheurneus schreef:Of een hardcase voor een fototoestel, bv van die kleine compact camera's
Zoals deze modellen: http://forum.gps-expert.nl/viewtopic.php?p=4632
@nijkie
Bedankt voor je info
Gisteren de Edge binnengekregen. Wat een mooi ding zeg.
Vraag over het verzenden van een gereden ritteen naar Strava. Kan dit ook via de Edge direct als er een verbinding is met Wifi? zo ja hoe?
Bedankt voor je info
Vraag over het verzenden van een gereden ritteen naar Strava. Kan dit ook via de Edge direct als er een verbinding is met Wifi? zo ja hoe?
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
Strava koppelen aan je Garmin account.Kun je aangeven in de account instellingen.body schreef:@nijkie
Bedankt voor je info
Hier meerdere optie's voor synchen van data. https://tapiriik.com/
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
Even een vraagje m.b.t. het gebruik van de edge 1000 en bestaande GPS tochten.
Ik importeer deze bestanden ( via Newfiles ) zodat ze op edge 1000 komen te staan, zover gaat dit goed. Ik open vervolgens op de edge een koers die ik geupload heb en ook dit doet die goed. Hij vraagt vervolgens of ik naar de start toe wil rijden of niet ( vaak kies ik nee ).
Nu ga ik fietsen en zie ik prima een paarse lijn die ik kan volgen, alleen zoomt de edge 1000 niet in bij bochten, kruispunten etc zoals die wel doet wanneer ik zeg vindt mij een route van 120km en die vervolgens ga fietsen. Ook herberekent hij de route niet wanneer ik er van af wijkt. Juist dit zijn natuurlijk geweldig mooie functies die ik graag werkend zou zien.
Wat doe ik fout? of welke handeling moet ik nog meer doen om ook deze mogelijkheden werkend te krijgen wanneer ik een bestaande gps/koers wil fietsen?
Ik importeer deze bestanden ( via Newfiles ) zodat ze op edge 1000 komen te staan, zover gaat dit goed. Ik open vervolgens op de edge een koers die ik geupload heb en ook dit doet die goed. Hij vraagt vervolgens of ik naar de start toe wil rijden of niet ( vaak kies ik nee ).
Nu ga ik fietsen en zie ik prima een paarse lijn die ik kan volgen, alleen zoomt de edge 1000 niet in bij bochten, kruispunten etc zoals die wel doet wanneer ik zeg vindt mij een route van 120km en die vervolgens ga fietsen. Ook herberekent hij de route niet wanneer ik er van af wijkt. Juist dit zijn natuurlijk geweldig mooie functies die ik graag werkend zou zien.
Wat doe ik fout? of welke handeling moet ik nog meer doen om ook deze mogelijkheden werkend te krijgen wanneer ik een bestaande gps/koers wil fietsen?
Wielrennen, Veldrijden, Mountainbiken, you got to love it..
-
- Forum-lid
Hebben jullie de Garmin Edge 1000 op de stuurpen gemonteerd of op de stuurstang m.b.v. de bijgeleverde steun?
- Lcsmet
- Forum-lid HC
De K-EDGE Pro Handlebar Mount - XLlochtejans schreef:Hebben jullie de Garmin Edge 1000 op de stuurpen gemonteerd of op de stuurstang m.b.v. de bijgeleverde steun?

I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
De mijne hangt vast aan de bouten van m'n stuurpen: http://edge-mount.bike/