Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 23 Oktober 2005
Quoten: Origineel geplaatst door giant-Eric op 20 Oktober 2005
http://www.nikigudex.com/mtb.html#
die link stond een tijdje terug er ook al op, maar dit is echt een superdamebeeldschoon en super stoer ..
bijv..
of
. nog een 1- tje dan
He da's mijn Marmot, zeker weten en de kont van m,n vrouw, jullie moeten hier wel voor betalen hoor!!! ik zal alvast mijn gironummer doorgeven 4282........ ach laat ook maar zitten wat kan het mij eigelijk bommen, jullie bezitten toch geen marmot....maar ik wel!!!!!!!!!!haha. En ik hang ook wel eens zo over de schouders van m,n vrouw uit te hijgen na een goed potje..................dammen tsja wat dachten julie anders ......................stelletje viezerikken
volgens mij is dat een cavia
Schone dames!
Quoten: Origineel geplaatst door Colnago/G op 23 Oktober 2005
Quoten: Origineel geplaatst door Il Grasso op 20 Oktober 2005
Quoten: Origineel geplaatst door Toor op 20 Oktober 2005
15 meiden tevreden houden is wel een kunst op zich ( die Ik uiteraard volledig en met volle overgave beheers)
Zonder hartslag meter neem ik aan?
Colnago/G , je kent Big Rosa niet , ik hou me zelfs nog in, in m,n jongere jaren begon ik met 30 van die meiden, om alvast op te warmen.................................voor een potje hard lopen...wat dacht je anders.
Ken ik je toch. Wat dat hardlopen is precies waar ik aan dacht! Wat moet jij anders met 30 meiden.....
Quoten: Origineel geplaatst door Colnago/G op 23 Oktober 2005
Quoten: Origineel geplaatst door Il Grasso op 20 Oktober 2005
Quoten: Origineel geplaatst door Toor op 20 Oktober 2005
15 meiden tevreden houden is wel een kunst op zich ( die Ik uiteraard volledig en met volle overgave beheers)
Zonder hartslag meter neem ik aan?
Colnago/G , je kent Big Rosa niet , ik hou me zelfs nog in, in m,n jongere jaren begon ik met 30 van die meiden, om alvast op te warmen.................................voor een potje hard lopen...wat dacht je anders.
Ken ik je toch. Wat dat hardlopen is precies waar ik aan dacht! Wat moet jij anders met 30 meiden.....
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......
-
eddiebouncer
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door cascarsi op 23 Oktober 2005
nee! die zit aan de andere kant van Niki
dan is het een hamster
Voor de goede orde ik ben gek op cavia's , marmotten en alles wat er tussen zit. Vooral tussen Nikki en de Cavia of Hamster.
't is een vlaamse reus met hangoren!
dan is het een hamster
Voor de goede orde ik ben gek op cavia's , marmotten en alles wat er tussen zit. Vooral tussen Nikki en de Cavia of Hamster.
Mijn fiets is bezeten!
Quoten: Origineel geplaatst door Eddie Bouncer op 24 Oktober 2005
dan is het een hamster
wa is dat voor een beest
dan is het een hamster
wa is dat voor een beest
pijn is een emotie<br>
emotie kun je uischakelen
nee dan is het toch een hamster of een cavia want als ie keutels zo groot als bowlingsballe schijt dan vin ik het tog knap van nikki da ze die reus over de schouders kan tillen want moet je eens nagaan
een konijn schijt zon 30 a 40 keutels per keer(niet d aik ze ooit getelt hebt ofzo) en een bolwlingbal is minimaal 5 kilo reken maar uit 30x5=150
da krijg ik niet zo gauw over men nek gelegd
een konijn schijt zon 30 a 40 keutels per keer(niet d aik ze ooit getelt hebt ofzo) en een bolwlingbal is minimaal 5 kilo reken maar uit 30x5=150
pijn is een emotie<br>
-
giant-eric
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 25 Oktober 2005
Quoten: Origineel geplaatst door cascarsi op 24 Oktober 2005
nee dan is het toch een hamster of een cavia want als ie keutels zo groot als bowlingsballe schijt dan vin ik het tog knap van nikki da ze die reus over de schouders kan tillen want moet je eens nagaan
Klopt word erug zwaar, maar een bowling bal is in de lichtste uitvoering 8 pond, weet het zeker want heb 23 jaar lang op redelijk topnivo gebowld. Had bijna de Nederlandse jeugselectie gehaald maar was net ff te oud ervoor toen ze mij in het versier kregen , dat was wel jammer. Sorry ik dwaal af ,tsja een Konijn die 150 kilo per dag neerlegt is uiteraard te zwaar voor de schouders
jullie hebben het niet over dat molletje aan de voorkant toch ?
Quoten: Origineel geplaatst door cascarsi op 24 Oktober 2005
Klopt word erug zwaar, maar een bowling bal is in de lichtste uitvoering 8 pond, weet het zeker want heb 23 jaar lang op redelijk topnivo gebowld. Had bijna de Nederlandse jeugselectie gehaald maar was net ff te oud ervoor toen ze mij in het versier kregen , dat was wel jammer. Sorry ik dwaal af ,tsja een Konijn die 150 kilo per dag neerlegt is uiteraard te zwaar voor de schouders
jullie hebben het niet over dat molletje aan de voorkant toch ?
ik ben dus ook SpEric dusss......<br>
<br>
Doe mee met het Fiets-forum shirt. check topic kleding en schoeisel: <br>
<br>
Doe mee met het Fiets-forum shirt. check topic kleding en schoeisel: <br>