Dan moeten wij elkaar gisteren bijna gezien hebben! Ik was er met mijn vader en ben 1.99 lang. Ik stond te kijken naar een zwarte Pro 2007, maat 61. Ik loop even weg, wil 'm weer bekijken en weg is 'ie! Nu weet ik dus waar de fiets gebleven is.
Zo zie je maar, smaken verschillen. De een vindt de nieuwe pro mooi, de ander iets minder. Wel gefeliciteerd met je fiets, was volgens mij een Pro-3000 met Ultegra groep.
Ik heb er SPD SL pedalen bijgenomen, schoenen had ik al. Fietscomputer kreeg ik erbij (Sigma) en 2 carbonlook bidonhouders. De flessen krijg je erbij (aldus de verkoper).
V.w.b. mijn lengte, ik ben 1.99 maar heb een relatief korte BBL van 92 cm. Kom daardoor op frame van 63 cm. Had hiervoor een Giant 65 cm en vond deze toch te hoog. Hoe groot ben jij, dat je uitgekomen bent op de 61cm?
Op je vraag of je compleet bent: volgens mij wel, alleen de kleding nog. Tip: broek met bretels, die zakt nooit af
Ik ga de fiets waarschijnlijk zaterdag 5 april ophalen (zou vanaf 31 maart klaar zijn). Ben erg beniewd. Ga in ieder geval van een stalen ros (14 kg) naar een alu fiets van nog geen 8 kg !