Rally auto's gaaf. Ik zat zelf eerste weekend in de Elzas steeds in een klassementsproef
Net bijna een hongerklop. Beetje weinig gegeten vandaag en even een rondje door de wind beuken. Waaide aardig maar met deze temperatuur vind ik dat heerlijk. Flink hard gefiets.
Bij Gouda de waard in en bij Krimpen eruit.
Drie weken Tour kijken had echt geholpen want ik vloog de Algrabrug op........................en toen was het klaar..........
Het is dan nog 8km naar huis.........toch een beetje door blijven trappen want dan ben je sneller bij de koelkast
Mezelf wel een paar keer vast gereden in de Krimpernerwaard. Lange Tiendweg is op verschillende plekken afgesloten.
Heel nadrukkelijk: ook voor fietsers. Jammer want is zoveel leuker fietsen dan de dijk. Dus de Loet dan maar!
Gelijk maar even geposeerd voor m'n meisje waar ik deze nieuwe outfit van gekregen heb
Hier bedacht ik mij op tijd dat je wandelend "rond" kan maar met de fiets toch wat lastig. Teveel gras met kuilen. Wel een wandeltip deze Berkenswoudse Driehoek!
Even snel een banaan en een cracker genomen. M'n lief is nu sporten en hopelijk heeft ze ook een hongerklop want ik ga zo een enorme partij oosterse tapas maken!