Wielerseizoen 2014
-
japiecarbon
- Forum-lid HC
Was dit al de wedstrijd?? Ik dacht dat ze beelden uitzonden van de toertocht van gister.
-
elefantino
- Forum-lid
japiecarbon schreef:Was dit al de wedstrijd?? Ik dacht dat ze beelden uitzonden van de toertocht van gister.
-
paulwindtegen
- Forum-lid
Ik dacht ook even wat spannends te zien, maar toen bleek dat ik naar de witte muur náást de televisie keek....japiecarbon schreef:Was dit al de wedstrijd?? Ik dacht dat ze beelden uitzonden van de toertocht van gister.
Heb ik weer, bloedarmoede! Iemand tips?
- boswielrenner
- Forum-lid
De UCI puntentelling is de doodsteek voor het wielrennen. Je krijgt ook punten als je top 10 rijdt en dus wordt er niet voor de winst gefietst. Ik zeg puntensysteem afschaffen en op een andere manier punten toekennen door de ploeg punten te geven bij een gewonnen wedstrijd. Dus geen punten meer toekennen aan individuele renners.
Voor het overige heb ik wel genoten van AGR, maar als je niet aanvalt weet je dat je kansloos bent met Gilbert, Garrens en Valverde op de Cauberg dus probeer ze te lozen vóór de Cauberg.
Voor het overige heb ik wel genoten van AGR, maar als je niet aanvalt weet je dat je kansloos bent met Gilbert, Garrens en Valverde op de Cauberg dus probeer ze te lozen vóór de Cauberg.
Laatst gewijzigd door boswielrenner op 20 apr 2014 21:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Ik denk dat ie dat in het bejaarde huis nog doet.... ik moet er altijd wel om lache en nog meer om het feit dat ie zichzelf zo serieus neemt.daniel1975 schreef:Je zou verwachten dat die ooit eens ouder en wijzer werd, maar wat zat die weer achterlijke bekken te trekken zeg....bve schreef:Voeckler
Je moet nog kunnen ook hè, na 240km. Zoals "de zwarten" hier heel correct aangaf, het probleem is het oersaaie parcours waar idd ook de RVV bijna aan ten onder ging.daniel1975 schreef:Maar de "2e rang" probeert het niet eens. Als stel makke schapen achter Gilbert aanfietsen. Als je met zo'n grote groep na 240km heuveltjes aankomt bij de Cauberg is er imho toch nog wel wat ruimte voor een aanval.
Voeckler, je kan er om lachen maar hij valt tenminste aan. En denk dat er velen zouden tekenen voor zijn erelijst. Smoelenwerk ja, maar ik mag hel wel, het is ook een echte vechter.
-
ericpeters
- Forum-lid HC
Het "nieuwe parcours" is slechter dan het vorige. De 2 km vlak na de Cauberg is goed maar het extra rondje is killing voor aanvallers, brede wegen altijd meer dan de helft wind tegen of in de flank is een godsgeschenk voor controlerende ploegen. De koers-openbrekende klimmetje zoals Euserbosweg en Keuteberg liggen te ver van de finish.
De AGR moet gewoon stoppen bij de voorlaatste finish passage. Die extra kilometers plakken ze er aan het begin maar weer aan. Als het even kan dan ook nog tussen Loorberg en Kruisberg een andere route over de vele smalle wegen rond Vijlen waardoor oom daar de brede wegen met rotondes en vluchtheuvels wegvallen.
De AGR moet gewoon stoppen bij de voorlaatste finish passage. Die extra kilometers plakken ze er aan het begin maar weer aan. Als het even kan dan ook nog tussen Loorberg en Kruisberg een andere route over de vele smalle wegen rond Vijlen waardoor oom daar de brede wegen met rotondes en vluchtheuvels wegvallen.

-
Livio Livius
- Forum-lid HC
Al jaren een grote teleurstelling http://www.hpdetijd.nl/2014-04-21/de-ve ... gold-race/
What makes the boat go faster?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Sterk stuk, helaas maar al te waar. De oude finale met de kuitenbijters achter elkaar vond ik mooier en selectiever.
Dan de aanvallers vorig jaar weg bleven was een ordinaire rekenfout en de marge wede nu gewoon kleiner gehouden.
Dan de aanvallers vorig jaar weg bleven was een ordinaire rekenfout en de marge wede nu gewoon kleiner gehouden.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Twee weken geleden ging het nog over gevaarlijk smalle wegen en een run naar de klimmetjes in Vlaanderen.
Levensgevaarlijk was dat er moest nodig iets aan gedaan worden.
Nu lees ik hier voorstellen om het amstel parcours ook zo in te richten.
"t kan verkeren.
Bredero zei het al
Levensgevaarlijk was dat er moest nodig iets aan gedaan worden.
Nu lees ik hier voorstellen om het amstel parcours ook zo in te richten.
"t kan verkeren.
Bredero zei het al
Zij is ook tegen
-
tom de groot
- Forum-lid
Extra finale ronde vergeten wat extra hellingtjes erin. Na kruisberg de kromhoevebweg op (effe asfalteren) trintelenberg af, eyserbosweg op nog extra berg je mee pakken van de vrakelbergerweg, fromberg op en oude afsluiting.