Rose (voorheen Red Bull)
MarZ schreef:Doe je er toch andere wielen in........................
Heeft weinig zin, zou ik Circuit wielen willen. Deze zitten standaard gemonteerd op de Pro-SL en daarnaast heeft deze nog Ultegra SL. De prijs zou niet veel maken, en dan is de Pro-SL toch weer een stukkie beter...
-
watikjebrom
- Forum-lid
Ik bedoel niet degene met SRAM Force. Als superrecreant vind ik de 105-serie voldoende
Zie wel dat de SL2000 nu standaard met Easton Circuit uitgerust is, nu alleen de prijs nog. Heb ze al een mail gestuurd
PS. Zo te zien is Rose helemaal van de Shimano wielen afgestapt
PS. Zo te zien is Rose helemaal van de Shimano wielen afgestapt
"To conquer oneself is a greater victory than to conquer thousands in a battle"
Het Xtreme assortiment is weer helemaal vernieuwd. Nieuwe Aero's, nieuwe lighwheels. Dus die gaan er weer meer in. Veel shimano wielen hebben ze (standaard) trouwens nooit gehad, alleen aan de onderkant. En daar zitten ze nog steeds (RS20).
-
watikjebrom
- Forum-lid
Veel onderdelen zijn ook goedkoper geworden, bv de pedalen. Had gepland morgen naar Dld te rijden, dus timing is oké 
-
watikjebrom
- Forum-lid
Vandaag naar Bocholt geweest en ik moet zeggen dat ik onder de indruk was van de winkel. Ook het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. En het belangrijkst is natuurlijk de fiets die ik besteld heb :p : een zwarte Pro SL-2000, wit stuur en wit zadel, framehoogte 63cm met standaard een paar Easton Circuits. Volgens planning wordt 'ie op 31 maart in elkaar gesleuteld en kan ik waarschijnlijk in het weekend van 5 april weer naar Biketown.
Heb veel gehad aan dit forum bij het speurwerk naar de juiste fiets. Allen bedankt daarvoor en zodra de fiets gearriveerd is zal ik een fotootje posten.
Heb veel gehad aan dit forum bij het speurwerk naar de juiste fiets. Allen bedankt daarvoor en zodra de fiets gearriveerd is zal ik een fotootje posten.
-
watikjebrom
- Forum-lid
Ik heb ook nog even getwijfeld over de nieuwe Pro serie, maar vindt deze toch niet echt mooi (zwart/grijs/wit in glans) en daarbij komt dat de levertijd kan oplopen tot eind mei (ruim 10 weken). Dan hoop ik mijn eerste kilometers toch al op de teller te hebben staan.
Er stonden ook nog wat 2007-modellen, waarvan 1 Pro SL-3000 rood in mijn maat (63cm) voor 1249 euro, maar ferrarirood just isn't my colour
Veel plezier morgen!
Er stonden ook nog wat 2007-modellen, waarvan 1 Pro SL-3000 rood in mijn maat (63cm) voor 1249 euro, maar ferrarirood just isn't my colour
Veel plezier morgen!
-
gaisdergerman
- Forum-lid
Ik heb vandaag ook een rit gemaakt richting bocholt en heb mijn eerste racefiets gekocht.
Ik heb voor de pro 2007 model gekozen, deze was nu in de aanbieding voor €999,-. De pro 2008 vind ik wel iets mooier maar de verkoper zei me dat de 2007 versie een betere fiets was.
Kan natuurlijk zijn dat ze de oude modellen willen slijten maar ik geloofde hem wel.
Ik ben alleen bang dat ik iets ben vergeten te bestellen. Kunnen jullie me misschien bij helpen.
- pro 2007
- 2xbidonhouder (bidon nog niet besteld, hopelijk krijg ik er die gratis bij:))
- schoenen + pedalen
@watikjebrom:
Wat is jouw lengte trouwens? Mij adviseerde ze een 61cm fiets.
- fietspompje
- repairsetje (krijg ik er gratis bij)
- fietscomp sigma met hartslagmeter
Ik weet zelf alleen dat ik nog een helm moet aanschaffen of ben ik nog meer vergeten?
Kan niet wachten tot het april is, dan kan ik namelijk mijn fiets gaan ophalen
.
Ik heb voor de pro 2007 model gekozen, deze was nu in de aanbieding voor €999,-. De pro 2008 vind ik wel iets mooier maar de verkoper zei me dat de 2007 versie een betere fiets was.
Kan natuurlijk zijn dat ze de oude modellen willen slijten maar ik geloofde hem wel.
Ik ben alleen bang dat ik iets ben vergeten te bestellen. Kunnen jullie me misschien bij helpen.
- pro 2007
- 2xbidonhouder (bidon nog niet besteld, hopelijk krijg ik er die gratis bij:))
- schoenen + pedalen
@watikjebrom:
Wat is jouw lengte trouwens? Mij adviseerde ze een 61cm fiets.
- fietspompje
- repairsetje (krijg ik er gratis bij)
- fietscomp sigma met hartslagmeter
Ik weet zelf alleen dat ik nog een helm moet aanschaffen of ben ik nog meer vergeten?
Kan niet wachten tot het april is, dan kan ik namelijk mijn fiets gaan ophalen