Raad de G.E.
[quote="kaj1500"]Abtswoudse Bos.
Een toevalstreffer. Als ik geen idee heb, begin ik met zoeken rond de woonplaats van degene die de opgave plaatst. Et voíla.[/quote]
Damn, volgende keer ga ik het wel wat verder weg zoeken :p
[quote="rene1"]Wat is het verhaal achter dit verwrongen konijnenhoofd?[/quote]
Van wikipedia:
Centraal in het bos ligt een kunstmatige heuvel en kunstobject Moeder Aarde genoemd. Deze heuvel is 200 m breed, 170 m lang en ongeveer 5 meter hoog. Rond Moeder Aarde is een bomenweide met essen geplant. De essen staan in cirkelvormige rijen. De vijver in de buik van Moeder Aarde is het middelpunt van de cirkels. De armen en benen zijn beplant met beshoudende struiken. De knieën, handen en voeten blijven open weides. De wandelpaden op de heuvel verbeelden de aders.
Ik heb eigenlijk het hoofd eraf 'geknipt' :rolleye:
Een toevalstreffer. Als ik geen idee heb, begin ik met zoeken rond de woonplaats van degene die de opgave plaatst. Et voíla.[/quote]
Damn, volgende keer ga ik het wel wat verder weg zoeken :p
[quote="rene1"]Wat is het verhaal achter dit verwrongen konijnenhoofd?[/quote]
Van wikipedia:
Centraal in het bos ligt een kunstmatige heuvel en kunstobject Moeder Aarde genoemd. Deze heuvel is 200 m breed, 170 m lang en ongeveer 5 meter hoog. Rond Moeder Aarde is een bomenweide met essen geplant. De essen staan in cirkelvormige rijen. De vijver in de buik van Moeder Aarde is het middelpunt van de cirkels. De armen en benen zijn beplant met beshoudende struiken. De knieën, handen en voeten blijven open weides. De wandelpaden op de heuvel verbeelden de aders.
Ik heb eigenlijk het hoofd eraf 'geknipt' :rolleye:
Alles is relatief 
@kaj1500 Inderdaad een goede zoekmethode: kijken waar de G.E. plaatser woont,
je moet ergens beginnen. Deze methode gebruik ik zelf ook wel eens,
maar kaj1500 niet teveel tips doorgeven aan anderen
@ Arepol, inderdaad is het altijd leuk als we soms te horen krijgen
wat een vreemde G.E. eigenlijk voor betekenis heeft, leren we ook nog wat,
bij het topic SCHONE DAMES leren we niet veel, maar is wel heel leuk :p
je moet ergens beginnen. Deze methode gebruik ik zelf ook wel eens,
maar kaj1500 niet teveel tips doorgeven aan anderen
@ Arepol, inderdaad is het altijd leuk als we soms te horen krijgen
wat een vreemde G.E. eigenlijk voor betekenis heeft, leren we ook nog wat,
bij het topic SCHONE DAMES leren we niet veel, maar is wel heel leuk :p
Bikers are not alone

[quote="Puffdaddy"]kaj1500, wat is de vraag bij je nieuwe foto opgave?[/quote]
Geef de naam van het dorp. Bij de vorige opgave begon iemand over konijnen, toen moest ik hier aan denken.
[quote="Arepol"]@kaj500: Waar woon jij? Ik heb namelijk geen idee waar de nieuwe opgave ligt :p[/quote]
Ik woon in het midden van het land, maar daar heb je niet veel aan in dit geval.
Jens Voigt has four heart rate training zones: anger, rage, fury and breakaway.
Bikers are not alone
-
Deleted_User
- Forum-lid
-
Laatst gewijzigd door Deleted_User op 26 jul 2017 22:16, 1 keer totaal gewijzigd.