Nieuwe gehard stalen armpjes, vers binnen uit de Oekraïne.
Fiets Magazine nr. 5-2025 (incl. de zomer special) is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Ja die heb ik. Maar het wordt allemaal een beetje complex en het gaat vooral erg lang duren.JPAR schreef: ↑13 dec 2023 15:12Heb je een rechtsbijstandverzekering?lugosi schreef: ↑13 dec 2023 07:58 Ook mijn gedacht. Maar als het om wat centen gaat kunnen verzekeringen blijkbaar erg moeilijk doen. Ik ben vooral ontgoocheld in de houding van mijn eigen verzekering. En ik wil het echt niet laten komen tot een rechtszaak, dan ben ik helemaal de pineut. Ik vrees dat het verlies slikken zal worden.
Zeker in de eerste maanden van de oorlog hadden de wapensmeden uit de Oekraïne het druk met het maken van oa Tsjechische egels en degenen die ook titanium kunnen verwerken met kogelwerende vesten. Die middeleeuwse mannen zijn zo gek nog niet als de oorlog uitbreektColumsbusMJ schreef: ↑13 dec 2023 16:56 Je leest het in de media, maar je verwacht niet dat Rusland met zulk verouderd materiaal opereert.
Dat is eigenlijk bizar, de politie heeft hem een test afgenomen en hij was positief. Maar blijkbaar speelt voor de verzekering het een rol of je geïntoxiceerd bent of dronken. Echt dronken was hij niet, maar hij had dus wel te veel gedronken. Bij dronkenschap komt de verzekering niet tussen, bij intoxicatie zonder dronkenschap wel.
Ik denk dat ze de kosten erg onderschat hadden om in der minne te schikken, ze dachten aan 1500 euro. Tja, dan blijft er niet veel anders over dan het over te laten aan de verzekeringen.
Vroeger kon je die gratis laten snoeien door zo'n organisatie die dat inzamelde. Dat is een aantal jaren geleden afgeschaft. Ik denk ook dat daar niet zo veel vraag meer naar is. Wel kan je nog zelf je snoeisel naar het containerpark brengen.