bijna geen enkel kledingmerk laat iets in eigen fabrieken maken. Op deze wijze heb je wel maximaal invloed op de kwaliteit als je het in eigen beheer doet en met een beetje geluk pak je zoveel meer winst op merchandise, dat je het gemis van een kledingsponsor compenseert.
Materiaaltransfers (2022,2023, 2024) 2025
Voor de helft heb je er ook eentje die niet premium, maar wel zo lelijk is
.
bijna geen enkel kledingmerk laat iets in eigen fabrieken maken. Op deze wijze heb je wel maximaal invloed op de kwaliteit als je het in eigen beheer doet en met een beetje geluk pak je zoveel meer winst op merchandise, dat je het gemis van een kledingsponsor compenseert.
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
https://www.wielerflits.nl/materiaalzon ... -fdj-suez/
Fdj doet wel goede zaken met het binnenhalen van Vollering. Eerst Spesh, nu ook Nike als kleine sponsor binnen.
Fdj doet wel goede zaken met het binnenhalen van Vollering. Eerst Spesh, nu ook Nike als kleine sponsor binnen.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
voor wat de bron waard is (Lucas cycling blog)
Bahrain victorious vanaf volgend jaar op Bianchi
Soudal Quick Step vanaf '27 op merida
Ineos vanaf '27 op Enve
Q36,5 vanaf volgend jaar op Pina
EF vanaf volgend jaar met Assos kleding.
de 1e lijkt me te volgen: Arkea kapt ermee en Bahrain is in de basis een Italiaanse ploeg. Niet de bovenkant van het peloton, heb het idee dat Bianchi daarvoor ook niet genoeg inbrengt
de 2e lijkt me ook te volgen. er schijnt nog een lopend contract te zijn met spesj. Daarna is Merida als aandeelhouder van Spesj een logische vervanger. Denk ook dat Red Bull een soort van Exclusiviteit afdwingt.
Ineos op Enve zie ik vooralsnog niet zo als logisch. Enve heeft niet eens een TT fiets. Ik denk dat Ineos een groter merk aan zich kan binden
Q is dan weer wel logisch. de eigenaar van Pina is de eigenaar van Q
en Rapha zit in de shit, dus dat zij stoppen klinkt ook wel logisch, al wie er dan in stapt.
Bahrain victorious vanaf volgend jaar op Bianchi
Soudal Quick Step vanaf '27 op merida
Ineos vanaf '27 op Enve
Q36,5 vanaf volgend jaar op Pina
EF vanaf volgend jaar met Assos kleding.
de 1e lijkt me te volgen: Arkea kapt ermee en Bahrain is in de basis een Italiaanse ploeg. Niet de bovenkant van het peloton, heb het idee dat Bianchi daarvoor ook niet genoeg inbrengt
de 2e lijkt me ook te volgen. er schijnt nog een lopend contract te zijn met spesj. Daarna is Merida als aandeelhouder van Spesj een logische vervanger. Denk ook dat Red Bull een soort van Exclusiviteit afdwingt.
Ineos op Enve zie ik vooralsnog niet zo als logisch. Enve heeft niet eens een TT fiets. Ik denk dat Ineos een groter merk aan zich kan binden
Q is dan weer wel logisch. de eigenaar van Pina is de eigenaar van Q
en Rapha zit in de shit, dus dat zij stoppen klinkt ook wel logisch, al wie er dan in stapt.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ineos niet meer op Pina voelt toch een beetje als Bassie zonder Adriaan.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Mooie analyse Ivo.
Rapha blijft een hoofdpijndossier. Tien jaar op rij verlies nu, ook bij Walmart moet er gewoon geld verdiend worden ook al zijn hun zakken diep. Er zal iets moeten gebeuren.
Rapha blijft een hoofdpijndossier. Tien jaar op rij verlies nu, ook bij Walmart moet er gewoon geld verdiend worden ook al zijn hun zakken diep. Er zal iets moeten gebeuren.
-
Swedish Chef
- Forum-lid
In augustus kwam WielerFlits met nieuws dat Tietema Rockets van Cannondale naar Rose zouden. In de laatste podcast van de Grote Plaat hoor ik dat dat toch nog niet rond zou zijn.
-
scottpch64
- Forum-lid
Ik heb toevallig Bas Tietema 2 weken geleden gesproken tijdens een meet and ride met ook Dylan Groenewegen op de Zuidas bij Philips in het kader van One Blade sponsoring, en die zei idd dat de overstap naar Rose nog niet geheel zeker was.
Leuke gast trouwens, tijdje met hem gesproken.
Leuke gast trouwens, tijdje met hem gesproken.
Best knap dat Rose überhaupt budget heeft. Tijdens / net na corona waren ze bijna failliet.
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Mehekachtohapi
- Forum-lid
We hadden destijds zelfs een forumfluencer met die naam!