Wielerseizoen 2017
-
- Forum-lid
Nou… een vijfde plaats in de ronde van Vlaanderen vind ik al heel wat hoor!lb117 schreef: ↑18 sep 2017 14:07 Van Baarle tekent voor 2 jaar bij Sky, ben benieuwd hoeveel hij nog kan verbeteren.
Dan komt hij toch wel erg dicht in de buurt van een (semi) klassieke podiumplaats!
http://www.wielerupdate.nl/wielernieuws ... n-bij-sky/
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ja en wat krijgen we er voor terug?
Sowiso zeer slechte score als je na 1(!!) termijn zo wordt afgeserveerd.
Sowiso zeer slechte score als je na 1(!!) termijn zo wordt afgeserveerd.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Geen idee waar die nieuwe meneer (die niet zo nieuw is volgens mij) voor staat....?
Hij wil alles verbeteren, echte prioriteiten heeft hij niet. Verder wil hij commissies laten uitzoeken hoe dat precies moet gaan gebeuren. De fietsliefhebber is maar gezegend met deze geweldige bestuurder...
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
Alles verbeteren...... het wielrennen leeft op door het verbeteren van marginal gains..... 

Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid
Het internationale wielrennen wordt nu dus volledig bestuurd door Fransen. Bedenkelijk….
Het maakt echt niet uit wie er voorzitter is, de UCI heeft de slagkracht van een wassen neus. De taken van de voorzitter zijn netjes opzitten, pootje geven en de regenboogtrui uitreiken.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
Hij zou geen voorstander van oortjes zijn maar heeft vervolgens een hele hoop mistige tekst nodig om te zeggen dat hij vooralsnog niets veranderd.
Zal dus waarschijnlijk wel een "old boys network" zijn geweest. Vermoedelijk zullen op veel onderwerpen dus wel ambtelijke trucs toegepast worden zo als "wordt aan gewerkt", "heeft de aandacht", "we gaan het onderzoeken", "we richten een commissie op", "we brengen het op in een andere vergadering", "besteden het uit aan een extern bureau" etc.