Mathieu van der Poel
- Supergrover
- Forum-lid HC
en het koersinzicht van z'n papa.
volgens Danny Nelissen en daar ben ik het van harte mee eens....
-
- Forum-lid HC
Nou.... vorig jaar was hij terrecht niet de sportman v/h jaar 2x olympisch goud vond ik ook niet zo slecht en hij verloor het WK.
Dit jaar staat ie vooralsnog nummer 1 maar het jaar is nog lang, laten we hopen dat het iemand anders word dan Mattheu, dan krijgen we nog een mooi sportjaar.
Er zijn er twee die hem zouden kunnen inhalen. Tom en Max.
Dus effectief alleen Tom
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Als Max het zou worden met een wereldtitel, had het vorig jaar Herlings moeten zijn. Die is gelijkaardig aan Max en Matje, maar dan op de crossmotor.
-
- Forum-lid
Max is dat dat arrogante mannetje die altijd boos en aan het huilen als die verliest.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Volgens mij doe je Max dan fors tekort.
Die kerel heeft enorm veel talent en moest het als zwaar gehypte puber even waarmaken. Er zijn voldoende voetballers die minder progressie doormaken in hun carriere als het gaat om communicatie en gedrag.
Hij heeft (serieuze) fouten gemaakt, maar is laatste 3/4 jaar heel constant in prestatie en reactie.
Die kerel heeft enorm veel talent en moest het als zwaar gehypte puber even waarmaken. Er zijn voldoende voetballers die minder progressie doormaken in hun carriere als het gaat om communicatie en gedrag.
Hij heeft (serieuze) fouten gemaakt, maar is laatste 3/4 jaar heel constant in prestatie en reactie.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- Supergrover
- Forum-lid HC
Tja, wat te denken van die renners die hun stuur in tweeën slaan als ze verliezen of uit de koers genomen worden als ze onreglementair sprinten?anderson99 schreef: ↑22 apr 2019 13:35 Max is dat dat arrogante mannetje die altijd boos en aan het huilen als die verliest.
en zo is dat in nog meer sporten natuurlijk...
Zou raar zijn als Max staat te juichen als hij verliest...
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ongeacht welke sport/sporter: als iemand je zo na een verloren wedstrijd, mede door jouw toedoen, staat uit te dagen zou iedereen in de adrenaline rush domme dingen doen.

- daniel1975
- Forum-lid HC
Sven had ook nooooooit zijn gesponsorde Oakley weg mogen gooien na De Wissel. Gewoon netjes op de bank neerleggen of aan je coach geven.....