Lightweights
-
evertdehandsch
- Forum-lid
Diegene van wie de Hyperons zijn, reed iig mee in de Flanders Europe Classic! Bij de start stond ik naast de persoon in kwestie, dacht in mezelf dan maar weer: Wat een materiaal
Nulla tenaci invia est via!
Quoten: Origineel geplaatst door Evert Dehandsch op 25 Mei 2007
Ben er bijna zeker van dat het hier gaat over Avia cycling team, in de flanders Europe classic stonden er ook fietsen met Lightweights op de wagen. Jammer genoeg wel bestickerd met Museeuw reclame!
Ah, zo een van die jeugdploegen die liever in materiaal en uiterlijk vertoon investeren dan in personen en échte wieleropleiding. Maar 't is die jongens gegund...
Ben er bijna zeker van dat het hier gaat over Avia cycling team, in de flanders Europe classic stonden er ook fietsen met Lightweights op de wagen. Jammer genoeg wel bestickerd met Museeuw reclame!
Ah, zo een van die jeugdploegen die liever in materiaal en uiterlijk vertoon investeren dan in personen en échte wieleropleiding. Maar 't is die jongens gegund...
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
heb je er zelf gereden ??? ik denk het niet.. ik wel
en dat waren 2hele mooie en leerrijke jaren.
en de renners moeten hun materiaal (fiets)kopen...dus
ze investeren meer in begleiding en programma....de wielrenner zal er niets te kort komen en begeleid worden als profs en leren koersen in team verband en met kopmansschap lerenkoersen
mss teke van jaloesie
ze investeren meer in begleiding en programma....de wielrenner zal er niets te kort komen en begeleid worden als profs en leren koersen in team verband en met kopmansschap lerenkoersen
mss teke van jaloesie
avia cyclingteam
Quoten: Origineel geplaatst door sepp op 25 Mei 2007
mss teke van jaloesie
Of het waar is qua materiaal weet ik niet, maar qua begeleiding geloof ik je gelijk! Gezien hoe die jongens allemaal stuk voor stuk rijden, denk dat er weinig ploegen dat zullen overtreffen in NL en BE. zover ik weet is alleen Bodysol overtreffender...
mss teke van jaloesie
Of het waar is qua materiaal weet ik niet, maar qua begeleiding geloof ik je gelijk! Gezien hoe die jongens allemaal stuk voor stuk rijden, denk dat er weinig ploegen dat zullen overtreffen in NL en BE. zover ik weet is alleen Bodysol overtreffender...

avia cyclingteam is een supper team ! zowel op gebiet van begeleiding als materiaal en programma ! we krijgen alles wat we nodig hebben en veeeeel meer !
t.odb : idd thomas op de beeck
t.odb : idd thomas op de beeck
http://www.thomasopdebeeck.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik rijd sinds kort met LW standaard wielen, nieuwste type. Voelt goed, vertrouwd, licht bij aanzetten, maar het valt me op dat het achterwiel erg snel stivalt wanneer je het wiel een zetje geeft, dit itt het voorwiel, wat nooit meer lijkt te stoppen. Waarschijnlijk moet de achternaaf inlopen, want met fietsen merk ik het goed, met name als je je benen even stilhoudt. Een vraag voor de kenners: is het een kwestie van inlopen? en na hoeveel km's komen de wielen los?? alvast bedankt!
De achternaaf van een LW Standard bestaat uit een DT-naafsysteem. DT raadt zelf een 500-tal kilometers inlopen aan: bij het ene wiel zal je dit voelen, bij het andere minder of niet... Zelf heb ik er nooit echt last van gehad. Even afwachten. Voorts zijn die achternaven enorm gemakkelijk te servicen (en te converteren ook).
@ Berggeit: die 9 bar heeft echt geen zin... Ik begrijp niet zo goed waarom mensen zo vaak boven de 8bar-grens willen gaan: hou het op 8 bar en het is met die tubes een droom.
@ Berggeit: die 9 bar heeft echt geen zin... Ik begrijp niet zo goed waarom mensen zo vaak boven de 8bar-grens willen gaan: hou het op 8 bar en het is met die tubes een droom.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve