Doe eens mee: Waar laagst geprijsd?
Ja,klopt alleen hij is op!
Plus dat de belgische webwinkel nog niet naar NL verzenden. En ophalen (ook geen probleem voor mij) kan alleen op afspraak. Tja heeft iemand nog een webwinkel die wel verstuurd en in de buurt komt van deze prijs?
Plus dat de belgische webwinkel nog niet naar NL verzenden. En ophalen (ook geen probleem voor mij) kan alleen op afspraak. Tja heeft iemand nog een webwinkel die wel verstuurd en in de buurt komt van deze prijs?
-
fpeverelli
- Forum-lid
Enig idee waar ik de Zero Gravity NG08SS plaatje goedkoper kan vinden dan 299,00 die http://www.dewielershop.nl er voor vraagt?
Fabian Peverelli
Fabian Peverelli
mcf1 schreef:Ja,klopt alleen hij is op!
Ze versturen wel naar Nederland, uitgezonderd regio Amsterdam en Rotterdam.
Je kan ze gewoon een mail sturen, ik heb verleden jaar een Ultegra sL groep vandaar laten komen.
Zal bij bike-components.de toch wel goeikoper zijn???
Ik zoek het goedkoopste adres voor de Assos ClimaJet Breaker. Iemand een tip? De teller staat nu bij mij op 166,- euros.
"Sometimes when you win, you really lose. And sometimes when you lose, you really win. And sometimes when you win or lose, you actually tie and sometimes when you tie, you actually win or lose."