Giant
Dat kan veel goedkoper, maar is ook een kwestie van marktplaats goed in de gaten houden. Vergeet niet dat de 'oude' onderdelen ook nog geld opleveren. Ik heb deze nieuw verkocht. Denk dat het mij uiteindelijk iets van 400-500 euro netto heeft gekost.
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
- markvanvos
- Forum-lid
Mijn nieuwe TCR Pro;
Frame is in de kleur Chameleon Galaxy, deze is officieel niet in Nederland te koop.
Frame is in de kleur Chameleon Galaxy, deze is officieel niet in Nederland te koop.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Waar heb je deze dan aangeschaft?markvanvos schreef: ↑25 dec 2020 14:40 ...........
Of heb je een frame zelf laten spuiten?
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- markvanvos
- Forum-lid
Deze kleur verkoopt Giant onder andere in Frankrijk en Ierland. Daar stonden ook wel frames, maar die wilden ze niet vrij geven. Dus heeft de Giant winkel in Ruinen een blank frame besteld en laten spuiten (door Giant). Zo zit er dezelfde garantie op het frame en de lak als wanneer je een standaard besteld.
Als straks Shimano 12 speed uit komt, zal er vast wel wat op marktplaats komen.
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl
-
sensawielerfan
- Forum-lid
Snap je frustratie!
Ik wacht nu een dikke 2 maand.
En er gaan nog minimaal 4 overheen voor mij.
Ik heb contact met Giant gezocht of het niet handiger zou zijn om alleen fietsen uit te leveren aan dealers die daadwerkelijk een fiets verkocht hebben en zo onnodig lange wachttijden te voorkomen en dat mensen niet door heel het land moeten rijden voor een fiets om die maar snel te kunnen hebben. De shop verkoopt dan ook alleen maar de fiets terwijl het onderhoud ergens anders gebeurd.
Maar zo makkelijk was het allemaal niet.
De fiets die ik besteld heb staat bij 5 andere dealers in mijn maat maar doorleveren zit er niet in. En ergens anders kopen voor mij ook niet. Dus geduld hebben is het enige wat je kunt doen!
het frustrerende is dat ik al 5x een leveringsdatum heb zien opgeschoven worden, dan kijk je uit naar die datum en is ie er nietsensawielerfan schreef: ↑29 dec 2020 12:37Snap je frustratie!
Ik wacht nu een dikke 2 maand.
En er gaan nog minimaal 4 overheen voor mij.
Ik heb contact met Giant gezocht of het niet handiger zou zijn om alleen fietsen uit te leveren aan dealers die daadwerkelijk een fiets verkocht hebben en zo onnodig lange wachttijden te voorkomen en dat mensen niet door heel het land moeten rijden voor een fiets om die maar snel te kunnen hebben. De shop verkoopt dan ook alleen maar de fiets terwijl het onderhoud ergens anders gebeurd.
Maar zo makkelijk was het allemaal niet.
De fiets die ik besteld heb staat bij 5 andere dealers in mijn maat maar doorleveren zit er niet in. En ergens anders kopen voor mij ook niet. Dus geduld hebben is het enige wat je kunt doen!
-
sensawielerfan
- Forum-lid
Er zit niks anders op dan geduld hebben!
En ik begrijp dat dat moeilijk is, je kijkt enorm uit naar je nieuwe fiets.
En ik begrijp dat dat moeilijk is, je kijkt enorm uit naar je nieuwe fiets.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ik zou nu als dealer, die wel geïnvesteerd heeft in "stock" mijn fietsen ook niet doorgeven aan die dealers die enkel een bonnetje opmaken en dan pas een fiets bestellen.sensawielerfan schreef: ↑29 dec 2020 12:37 ...........
Waarbij niet gezegd is dat jouw dealer geen volle showroom heeft staan met voor jou allemaal "verkeerde" fietsen.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend