Kijken of het lukt om nog 160km te rijden, 1400 km rond.

Fiets Magazine nr. 11-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Brrrr, je moet er maar zin in hebbenRamon73 schreef: ↑08 aug 2021 20:05 Niet zo'n goed weekend gehad. Zaterdag is mijn gebruikelijke fietsdag waarin ik meer kilometers maak. Dit weekend bij 25km een fikse slag in mijn achterwiel gereden. Voorzichtig naar huis gescharreld, staand. Eenmaal thuis was het te laat om wiel te vervangen en alsnog te gaan. Toch maar wiel vervangen en de zondag vrij gepland.
Zondag was het zo-zo weer, donkere lucht, veel wind. Uiteraard toch gaan rijden, bijna overal tegenwind en 40km van huis een enórme plensbui. Water stond in mijn schoenen. Zoals hoosbuien altijd, 10 minuten later droog en zonnig. Jasje weer uit en kwartiertje later weer plensbui.
Thuis met een fiets die alleen nog modder kleurig was, schoenen vol water. Fiets poetsen zolang die nog nat is, gaat het snelst. Douchen, wasmachine vol sportwas, schoenen erbij.
Hopelijk wordt het komende week iets beter weer......