Vandaag gefietst in 2007?
heerlijke avond training gereden met een klim erbij. Ik ben een paar dagen al wat vermoeid, benen voelen zwaar maar eenmaal onderweg de grote plaat erop en stampen. Ging lekker met dik 31 gem. over 54 km. Morgen nog wat rustige ronde en zondag de KBK rijden. Super weer, kan niet stuk dit weekeind.
Inderdaad, het kan niet op met dit weer Vandaag venray-horst-sevenum-maasbree-(langs de Maas;een aanrader)baarlo-kessel-neer-buggenum(koffie bij de FM)-haelen-helden-maasbree-sevenum-horst-venray = 100km in een strak tempo. Goede benen vandaag
race: S-Works Tarmac \'06
mtb : Specialized Epic comp \'04
Helaas, het had een mooi ritje moeten worden vanavond, maar na 20 km schoot er een spaak los in m'n achterwiel (CXP-33). Na vorige week de pech met het gebroken Toupé zadel nu dit.. de fiets was net nagekeken bij de fm, dus ik begrijp niet dat dit nu gebeurde! Nog wel met de remmen open voorzichtig naar huis kunnen rijden, morgen m'n winterfietsje maar weer van stal halen.
Vandaag ook rustig rond gereden richting Nieuwpoort en Brugge. Schitterend om hier zo dichtbij te wonen en langs het kanaal te kunnen fietsen (van sluis tot Ieper of Veurne) en veel rustige binnenwegen binnen bereik te hebben. Een droomparcours. 100 vandaag, solo aan dertig met een gemidd. hartslag van 128. Deze week alleen al 560km, het begint te bollen.
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
colnagofreak
- Forum-lid HC
Gisteren (28/04) Omloop Het Volk gereden 210 km vanuit Gent, inschrijfgeld 3.50 euro, met daarvoor 4x verzorging onderweg met koeken en bananen en 2x gratis drinken!! Daar kunnen vele nederlandse toerverenigingen een voorbeeld aannemen, fantastisch.
De tocht zelf was best pittig, met vele kuitenbijters, de kluisberg met onderaan fietsenzaak Jowan, even binnen geweest wat een schitterende zaak met heel veel top fietsen. Daarna Oude Kwaremont en natuurlijk de Muur in Geraardsbergen, ook nog de Molenberg en kasseistroken zoals Haaghoek en Padenstraat. En nog veel meer van die venijnige puisten in de Vlaamse Ardennen.Kortom weer een mooie fietsdag, met een tocht die toch wel wat zwaarder was dan ik van tevoren had ingeschat!
De tocht zelf was best pittig, met vele kuitenbijters, de kluisberg met onderaan fietsenzaak Jowan, even binnen geweest wat een schitterende zaak met heel veel top fietsen. Daarna Oude Kwaremont en natuurlijk de Muur in Geraardsbergen, ook nog de Molenberg en kasseistroken zoals Haaghoek en Padenstraat. En nog veel meer van die venijnige puisten in de Vlaamse Ardennen.Kortom weer een mooie fietsdag, met een tocht die toch wel wat zwaarder was dan ik van tevoren had ingeschat!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Vanmorgen nog steeds lekker weer ,alleen de wind is weer terug maar och het is onderhand normaal .
Heijen-Hommersum-Kessel-Nierswalde-Till-Kalkar-Grieth-Emmericher insel-Till-Nierswalde-Kessel-Hommersum -Heijen.
2:48====77km met 27,7 gem.
Ongeveer 5 min moet wachten bij de spoorbomen die daar nog steeds met de hand bediend worden.....
Heijen-Hommersum-Kessel-Nierswalde-Till-Kalkar-Grieth-Emmericher insel-Till-Nierswalde-Kessel-Hommersum -Heijen.
2:48====77km met 27,7 gem.
Ongeveer 5 min moet wachten bij de spoorbomen die daar nog steeds met de hand bediend worden.....
cornelli racing cycles Uden
Ik heb gisteren K-B-K gereden. In tegenstelling tot wat Colnagofreak zegt, is de verzorging kl@te. Als NTFU lid betaal je € 4,-. Maar dan moet je bij de 1e rustpost in een bar zelf water gaan tappen en bij de 2e post krijg je water of Born. Het eten is alleen bedoeld voor mensen die de volledige € 7,- inschrijving betalen. Op zich geen probleem, had eten genoeg bij, maar het gaat om het principe. De tocht zelf is best mooi, de klim van Trooz naar Banneux is het toppunt van schoonheid. Een van de mooiste lopers in de Ardennen. De klim bij Pepinster (ken de echte naam niet) is een uitsmijter van jewelste. Met 29,3 gemiddeld nog goed doorgereden ook...
Vandaag toertocht in de regio:www.twcoranje.nl maar een mens wil ook eens wat anders (en vanwege de wind) de ATB tocht gedaan. 75 km op de teller waarvan 50 door de bossen rondom Horst. Leuke route met veel singletracks.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Ik heb dezelfde tocht gereden, maar dan de wegversie. Met mijn club de 120 km gedaan. 's Morgens vanuit Helmond naar Horst gefietst. Het was erg koud! 's Middags, na de tocht weer terug met de fiets naar huis. Totaalafstand kwam daarmee op 186 km. Het was tijdens de "oranjetocht" wel uitkijken. De route voerde door Duitsland (achter Venlo de grens over) en was een aaneenschakeling van bochten, onoverzichtelijke kruispunten, en smalle weggetjes. Tijdens zo'n toch kun je eigenlijk beter met een kleiner groepje, of alleen. rijden.
Wel leuke bijkomstigheid; we hadden de laatste kilometers felle wind mee. Is toch makkelijker thuiskomen.
Wel leuke bijkomstigheid; we hadden de laatste kilometers felle wind mee. Is toch makkelijker thuiskomen.
@robbebopper: over die grens bij Venlo gaan wij met enige regelmaat een paar klimmetjes zoeken in de buurt van Hinsbeck. In een beperkte omgeving drie of vier korte klimmen, vooral leuk als onderdeel van trainingsritten.
Eigenlijkhad ik vanavond niet veel zin maar toch gegaan ( je kent het schuld gevoel wel) en hoe verder ik weg kwam zo groter de zin werd.
Heijen- Gennep-Milsbeek-Kartenspielerweg-Geldenberg-Asperden-Kessel-Hommersum-Heijen.
45km 1:38 dus toch nog lekker ( vooral met de turbo booster in de rug).
Heijen- Gennep-Milsbeek-Kartenspielerweg-Geldenberg-Asperden-Kessel-Hommersum-Heijen.
45km 1:38 dus toch nog lekker ( vooral met de turbo booster in de rug).
cornelli racing cycles Uden
- robbebopper
- Forum-lid HC
Die klimmetjes zijn inderdaad leuk als onderdeel van een niet te lange trainingsronde. Dan kun je ze in een training meerdere malen doen. Hetzelfde doe ik ook wel eens in de omgeving van Berg en dal.