Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Giro 2014

monsieurpinot
Forum-lid HC

Gebruikersavatar monsieurpinot 30 mei 2014 15:38

RMB schreef:Engelse eurosport is wel overal te streamen.

Tooltje downloaden is niet voor iedereen mogelijk; ik heb geen rechten om hier vanalles te installeren...
google chrome kun je volgens mij zonder administrator rechten gewoon op lokale pc installeren, vervolgens hola extensie installeren https://chrome.google.com/webstore/deta ... meio?hl=nl en belgie selecteren

Zorro
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Zorro 30 mei 2014 15:48

dario schreef:Zit op kantoor, dus met de Sporza-livestream op: had de voorbije weken vooral Eurosport gekeken, omdat na 1 Giro-dag mijn De Cauwer-allergie al kritische hoogten bereikte (de reclame neem ik er dan maar bij); is toch weer op de tanden bijten, nu... :(
Nee, ik ga over naar de Belg om 16:00. De Cauwer irriteert me niet echt zo veel en die reclames op Eurosport des te meer.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

joeywl
Forum-lid

joeywl 30 mei 2014 15:59

Evans nog op de tijdrit fiets omhoog. Apart..

Edit: Te snel gepost :mrgreen:

robbebopper
Forum-lid HC

Gebruikersavatar robbebopper 30 mei 2014 16:18

Ik vind het trouwens erg oneerlijk dat er na het wisselen van fiets geduwd mag worden door de mecanicien.
Als je er voor kiest om onderweg van de TT-fiets over te stappen naar de gewone racefiets, dan moet je dat op eigen kracht doen vind ik.

Tijdrijden is op eigen kracht van A naar B.

rhino7
Forum-lid

Gebruikersavatar rhino7 30 mei 2014 16:23

Probleempje Quintana ?

Afgezien dat ze spuuglelijk zijn heeft hij m.i. wel illegale shoecovers aan. Sokken en shoecovers mogen niet hoger zijn dan het midden van de afstand tussen de enkel en de knie( halverwege de kuit).
Ook halverwege de berg kun je mooi uitzicht hebben

joeywl
Forum-lid

joeywl 30 mei 2014 16:25

Wordt van te voren wel gecontroleerd neem ik aan?

Ernie C.
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Ernie C. 30 mei 2014 17:26

robbebopper schreef:Ik vind het trouwens erg oneerlijk dat er na het wisselen van fiets geduwd mag worden door de mecanicien.
Als je er voor kiest om onderweg van de TT-fiets over te stappen naar de gewone racefiets, dan moet je dat op eigen kracht doen vind ik.

+1, Dat dacht ik ook al toen ik het de eerste keer zag gebeuren vandaag.

Maar wat een verschillen vandaag zeg. Jammer dat Kelderman in het begin zoveel verloor, dan was Evans hem niet voorbij gekomen. Aan de andere kant is het leuk voor ons dat hij morgen nog ergens voor kan strijden.
Campagnolo Ultra Dork

Gerboon
Forum-lid

Gerboon 30 mei 2014 17:29

Wou zicht niet opblazen en heeft het maximale eruit gehaald vandaag. Morgen wellicht evans kloppen al zal die wel aan zijn wiel gaan plakken.

Kelderman is gewoon op na 3 weken Giro. Volgend jaar kan hij die laatste 3 dagen overeind blijven en top 5 rijden.

Zorro
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Zorro 30 mei 2014 17:41

Ernie C. schreef:
robbebopper schreef:Ik vind het trouwens erg oneerlijk dat er na het wisselen van fiets geduwd mag worden door de mecanicien.

+1, Dat dacht ik ook al toen ik het de eerste keer zag gebeuren vandaag.

Maar wat een verschillen vandaag zeg. Jammer dat Kelderman in het begin zoveel verloor, dan was Evans hem niet voorbij gekomen. Aan de andere kant is het leuk voor ons dat hij morgen nog ergens voor kan strijden.
+1 Wegwezen met dat aanduwen. Als je er voor kiest om van fiets te wisselen omdat je denkt dat het voordeel oplevert dan maar het tijdsverlies vanwege de stop voor lief nemen. Er is geen controle of regel voor zover mij bekend die regels stelt hoe lang je na zo'n stop geduwd mag worden (iemand?) en bij die snelheden en een beetje fitte mechanicien kun je dus wel een stukkie door.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Gastheerg
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 30 mei 2014 19:08

Zorro schreef:en bij die snelheden en een beetje fitte mechanicien kun je dus wel een stukkie door.
nog even en je kan als bobsleeër in de zomermaanden lekker bijverdienen :mrgreen:

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 30 mei 2014 19:17

dario schreef:Zit op kantoor, dus met de Sporza-livestream op: had de voorbije weken vooral Eurosport gekeken, omdat na 1 Giro-dag mijn De Cauwer-allergie al kritische hoogten bereikte (de reclame neem ik er dan maar bij); is toch weer op de tanden bijten, nu... :(
Bij normale ritten zit er in de finale géén reclame. Die kritiek hebben ze zich blijkbaar aangetrokken. Voor mij is het momenteel by far favoriet.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!

Ernie C.
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Ernie C. 30 mei 2014 19:35

Vreemd genoeg staat er niks over in het reglement van de UCI. Alleen het geduwd worden door een toeschouwer en geduwd worden door andere renners kan worden bestraft. Blijkbaar mag personeel van het team zoveel en zo hard duwen als ze willen.

Als ik ploegleider bij Belkin was zou ik snel nog even een paar goed getrainde hardlopers in dienst nemen voor morgen op de Zoncolan...
Campagnolo Ultra Dork

Plaats reactie