Verder vind ik de bril niet fout, maar wel i.c.m. lycra, een fietshelm en een racefiets....

Fiets Magazine nr. 6-2025 (incl. de Grand Depart special) is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Bij Volvo heb ik toch wel een heel andere beleving eigenlijk....Suntoro schreef:Het heeft wel iets dat Ikea/Volvo gehalte, net als de andere POC produkten...
Helemaal met je eens.Serge du Temps schreef:Ik moet bekennen dat ik die POC wel stoer vind. Eens wat anders, vind al die "traditionele" sportbrillen maar saai.
Ik heb de gereedschapsbidon ook nooit begrepen. Die 2x750 ml heb ik hard nodig tijdens ritten van meer dan 2 uurtjes.daniel1975 schreef:Handig hoor..... Een bidon opofferen ipv een ienieminiezadeltasje.... Mooit lang gefietst zeker?
Dat bedoel ik, met retro = cool. Vind de fiets echt wel wat hebbenrazenderoeland schreef:Je mag buiscommandeurs dan niet meer kunnen in 2014, maar het lijkt mij eerder andersom.
Schuldigdaniel1975 schreef:Handig hoor..... Een bidon opofferen ipv een ienieminiezadeltasje.... Mooit lang gefietst zeker?