Doe eens mee: Waar laagst geprijsd?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Weet iemand in Nederland de Shimano SH-R 131-S te vinden voor een leuke prijs? In Duitsland kosten ze €99, bij Salden €125. Bikeparts4u.nl, Mantel en een hoop anderen hebben alleen de blauwe versie.. Toevallig de prijs bij Hopmans bekent bij iemand?
Wesley schreef:Weet iemand in Nederland de Shimano SH-R 131-S te vinden voor een leuke prijs? In Duitsland kosten ze 99, bij Salden 125. Bikeparts4u.nl, Mantel en een hoop anderen hebben alleen de blauwe versie.. Toevallig de prijs bij Hopmans bekent bij iemand?
Bij Mantel leveren ze deze schoenen voor 109 euro, maar of ze op voorraad zijn?
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
-
dream-plus
- Forum-lid
Wesley schreef:Weet iemand in Nederland de Shimano SH-R 131-S te vinden voor een leuke prijs? In Duitsland kosten ze 99, bij Salden 125. Bikeparts4u.nl, Mantel en een hoop anderen hebben alleen de blauwe versie.. Toevallig de prijs bij Hopmans bekent bij iemand?
Bij hopmans zijn shimano schoenen 20% onder de adviesprijs.
-
UulkeDijkstra
- Forum-lid
http://www.wiggle.co.uk/ProductDetail.a ... 20Chainset
Wel geen racefietsonderdeel, maar ik hoop toch dat dit het juiste topic is om dit te vragen.
Ik ben op zoek naar het xtr crankstel in maat 165mm. Is dat nog ergens goedkoper te krijgen? Bij wiggle inclusief verzenden 290 euro. Bij wiggle is het een oem product, maakt dat nog uit?
Wel geen racefietsonderdeel, maar ik hoop toch dat dit het juiste topic is om dit te vragen.
Ik ben op zoek naar het xtr crankstel in maat 165mm. Is dat nog ergens goedkoper te krijgen? Bij wiggle inclusief verzenden 290 euro. Bij wiggle is het een oem product, maakt dat nog uit?