Nu de kronkel nog uit de voorvork, een mooie strakke voorvork erin.
Geen glimmertjeslak, en ik ga gauw sparen voor de KOBH 2010
Fiets Magazine nr. 11-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Jorisb schreef:Kronkels uit het frame en dan?? Dan heb je een standaard ogend carbon frame wat zich niet/nauwelijk nog onderscheid van de rest, dat zwaarder is dan de concurrenten en waar je ook nog eens heel veel voor betaald. :rolleye:
Daniel1975 schreef:Eens wat betreft het gewicht, maar als je in dat frame nu ook nog een standaard vork stopt wordt het een 13 in een dozijn fiets zoals er al zoveel rondrijden.
colnagofreak schreef:Jorisb schreef:Kronkels uit het frame en dan?? Dan heb je een standaard ogend carbon frame wat zich niet/nauwelijk nog onderscheid van de rest, dat zwaarder is dan de concurrenten en waar je ook nog eens heel veel voor betaald. :rolleye:
Gewicht interesseert mij niet zo, ik weeg zelf ook 77 kg, en of mijn fiets nu 6,5 kg of 7,5 kg weegt, IK merk er weinig van!
De keuze voor Pinarello is voor mij vanwege dat de geometrie, hij past geweldig!
Zeer goede rijeigenschappen, strak sturend en heerlijk in snelle afdalingen.
Mijn fiets hoeft niet onderscheidend te zijn, bovendien denk ik dat je zonder kronkels een lichter en zeer hedendaags frame kan bouwen, dat kan je wel aan de ontwerpers van Pinarello overlaten!
Daniel1975 schreef:Eens wat betreft het gewicht, maar als je in dat frame nu ook nog een standaard vork stopt wordt het een 13 in een dozijn fiets zoals er al zoveel rondrijden.