Wat ik alleen niet zo goed begrijp; waarom wil iedereen zo graag die 3t-vork?? Is daar zoveel over bekend qua rijeigenschappen en duurzaamheid? 3t heeft in ieder geval niet echt een naam op vorken gebied...
Fiets Magazine nr. 5-2025 (incl. de zomer special) is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
paulusR3 schreef:Gezien de exhorbitant hoge catalogusprijs ( 499.95 volgens veltec folder!!) zal de slx misschien niet zo heel veel verkocht worden?? Daar hebben ze vast nog wel wat van liggen
paulusR3 schreef:Gezien de exhorbitant hoge catalogusprijs ( 499.95 volgens veltec folder!!) zal de slx misschien niet zo heel veel verkocht worden?? Daar hebben ze vast nog wel wat van liggen
Wat ik alleen niet zo goed begrijp; waarom wil iedereen zo graag die 3t-vork?? Is daar zoveel over bekend qua rijeigenschappen en duurzaamheid? 3t heeft in ieder geval niet echt een naam op vorken gebied...
de monsternaar schreef:ik denk dat het rij gedrag zeker anders is, ik heb namelijk ook nog een R3 sl met een T3 vork staan , nu rijden de fietsen het zelfde, ik ben bang dat dit straks wel zou verschillen in rijgedrag, of vergis ik me nou??
C a s r a n schreef:de monsternaar schreef:ik denk dat het rij gedrag zeker anders is, ik heb namelijk ook nog een R3 sl met een T3 vork staan , nu rijden de fietsen het zelfde, ik ben bang dat dit straks wel zou verschillen in rijgedrag, of vergis ik me nou??
Een R3SL die nét hetzelfde rijdt als een SLC? Bij mij zijn die fietsen toch totaal verschillend.
newD schreef:en nog een SLC met SLX (het klinkt tochwel leuk samen)
[img=http://farm3.static.flickr.com/2160/227 ... c0c81d.jpg]
anniversary schreef: Als dat zo is ligt er toch ergens een voorraad Easton EC90 SLX vorken die ze kwijt willen.