Bovendien nog te brak na de tijdrit van gisteren (tijdrijden is toch niet mijn tak van sport!)
Forumlid gespot
- de zwarten
- Forum-lid HC
Westland niet gehaald wegens verplichtingen... Zo gaat het nooit lukken, Arepol 
Bovendien nog te brak na de tijdrit van gisteren (tijdrijden is toch niet mijn tak van sport!)
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®Gisteravond de Toer pretendent gespot nabij Woubrugge. Klassieke ontmoeting: hij maakte mij eerst tot zijn mikpunt, reed het gaatje dicht en nam over; ik natuurlijk op instinct direct in zijn zog; zijnde geen profiteur/linkebal daarna weer overgenomen; waarop ook de Toer pretendent het labeur niet schuwde.
Pas na enkele overnames bleken wij elkaar te kennen (Fietsforumrit Hilversum). Gedaan was de ploegentijdrit; de handjes gingen op het stuur, de tong terug in de bek en al babbelend (carbon, bike fitting, etc.) vlogen de laatste kilometers voorbij.
Pas na enkele overnames bleken wij elkaar te kennen (Fietsforumrit Hilversum). Gedaan was de ploegentijdrit; de handjes gingen op het stuur, de tong terug in de bek en al babbelend (carbon, bike fitting, etc.) vlogen de laatste kilometers voorbij.
Op 26 juni kwam in in de regio van Sault (onder de ventoux) een klein groepje tegen met daarbij iemand in 'fiets.nl-uitrusting'. Zij kwamen uit sault, richting gorges de la nesque en ik kwam dus uit de omgekeerde richting.
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
japiecarbon
- Forum-lid HC
Gister samen met Bruco en Corniel een training gedaan bij Swift.
Ferry1982 gespot tijdens Wateringen, Arepol niet opgemerkt, en hij heeft niets gezegd (of ik begin serieus doof te worden
)
@EM: geen paraplu, helaas. Dat was wel een gemis.
@EM: geen paraplu, helaas. Dat was wel een gemis.