Factor
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik blijf mij over zulke dingen verbazen. Zulke mooie high-end spullen maken en dan dit soort designblunders erin stoppen.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Mijn FM zei dat de DI2-kabels er niet mee door konden. Ze zijn dan ook draadloos aangesloten.
Ach, eens opgebouwd, ben je dat allemaal vergeten. Ding rijdt echt supergoed (en met de SLT-lagers moet dat werkje in principe nooit meer gebeuren)
Ach, eens opgebouwd, ben je dat allemaal vergeten. Ding rijdt echt supergoed (en met de SLT-lagers moet dat werkje in principe nooit meer gebeuren)

-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Eens dat ze die sturen beter moeten maken.
De andere kant waarom stop je er draden in? sluit het gewoon draadloos aan.
De andere kant waarom stop je er draden in? sluit het gewoon draadloos aan.
Tja ik ben eigenwijs en heb gewoon 11 speed groep gekocht, dus die kan je niet draadloos aansluiten.
Iets met 11 speed is prima en waarom zou ik 12 speed nemen, zag er weinig meerwaarde in.
Uiteindelijk zelfs iets duurdere groep dan als ik aanbieding met 12 speed had gekocht, maar dat bespaar ik daarna weer op vervangonderdelen. (en voordeel dat ik eventueel makkelijk wielset met andere fiets kan wisselen)
Iets met 11 speed is prima en waarom zou ik 12 speed nemen, zag er weinig meerwaarde in.
Uiteindelijk zelfs iets duurdere groep dan als ik aanbieding met 12 speed had gekocht, maar dat bespaar ik daarna weer op vervangonderdelen. (en voordeel dat ik eventueel makkelijk wielset met andere fiets kan wisselen)
Uurtje minder werk met installeren misschien als ik het zo achteraf bekijk.
En aero zie ik geen voordeel als het toch geintegreerd is.
geen, gewoon n+1
Benieuwd naar het eindresultaat.DDX schreef: ↑19 jul 2025 20:17 Gravel even doorstrepen, daarvoor heb ik de ls al en ostro gravel voegt niet echt wat toe. (toen bewust niet gekozen omdat ik bij gravel geen volledig geintegreerde kabels wilde)
Morgenmiddag even klussen, wil hem volgende week meenemen naar Frankrijk
Opbouwen met dura ace 11s groep.
Kleur/design is iig erg gaaf!

Eerste ritje gemaakt, even lekker stuiteren door de duinen om te kijken of zadelpen goed blijft zitten.
Moet nog even achtterrem extra onluchten, want die kan ik niet iets te ver inknijpen.
Er komen nog andere bidonhouders op. (komen als het goed is morgen binnen)
En crank wordt ook nog vervangen is nog onderweg, maar voor nu even van andere fiets geleend.
Gedurfd maar erg gave fiets!DDX schreef: ↑22 jul 2025 21:37
Eerste ritje gemaakt, even lekker stuiteren door de duinen om te kijken of zadelpen goed blijft zitten.
Moet nog even achtterrem extra onluchten, want die kan ik niet iets te ver inknijpen.
Er komen nog andere bidonhouders op. (komen als het goed is morgen binnen)
En crank wordt ook nog vervangen is nog onderweg, maar voor nu even van andere fiets geleend.