Dus ik volg met belangstelling de draadloze ontwikkeling. De mechanische producten van sram bevallen me goed.
(Ben niet cynisch eerder conservatief
Iemand al gebruikerservaringen met de batterijduur? Na hoeveel km opladen in de lage landen?
Fiets Magazine nr. 11-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Geheel off-topic maar dexteritiet is wel het allermooiste woord voor handigheid/behendigheidSieper schreef:Komt goed, ik sleutel altijd bij mijn ouders, mijn vader is opgegroeid in de fietsenwinkel van mijn opa, die heeft vaak ook nog wel wat inzicht. Ik ben meer van het rustig aan, gelukkig ben ik redelijk handig (dextertiteit bedoel ik dan).
Als je de verschillende ervaringen op het www een beetje volgt dan hoor je erg weinig negatieve ervaringen.danoontje schreef:Zodra storingsvrij en breed verkrijgbaar doe ik mee (nooit een early adopter geweest)..
Dus ik volg met belangstelling de draadloze ontwikkeling. De mechanische producten van sram bevallen me goed.
(Ben niet cynisch eerder conservatief)
Iemand al gebruikerservaringen met de batterijduur? Na hoeveel km opladen in de lage landen?