Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2012

farelli
Forum-lid
Berichten: 2603
Lid geworden op: 24 feb 2010 22:14

farelli 18 mar 2012 19:44

bianchisl3 schreef:Vandaag een uurtje uitfietsen gecombineerd met de maiden-trip van m'n nieuwe Gios. Slechts 26 km.

Afbeelding
Mooi x3
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

levensgenieter
Forum-lid
Berichten: 39
Lid geworden op: 29 apr 2007 10:33
Locatie: Roermond

levensgenieter 20 mar 2012 14:19

Onder een heerlijk voorjaarszonnetje eerste echte koffierit gemaakt na Coffeelovers Maastricht vanuit Roermond v.v. 113 km bij thuiskomst
Twitter: http://www.twitter.com/jp_houben" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
stephan68
Forum-lid
Berichten: 1483
Lid geworden op: 12 jun 2008 22:36

Gebruikersavatar stephan68 20 mar 2012 20:44

Vanochtend thuisgewerkt en vanmiddag op de fiets gestapt. Gaandeweg de rit had ik een gevoel van dit gaat 'm niet worden vandaag.
Zware benen en niet vooruit te branden. Misschien heeft het te maken met het geslenter van gisteren in de dierentuin.
Heb het maar bij 50 kilometers gehouden. En wat stond er een frisse wind zeg. Lente??? Wat nou lente. Het was maar 10 graden onderweg.
Had me iets te optimistisch gekleed voor vandaag. Wat mij betreft mag er nog wel een graad of 10 bij.

Route
Afbeelding

tomkolkman
Forum-lid
Berichten: 1212
Lid geworden op: 28 feb 2007 12:24

tomkolkman 21 mar 2012 15:40

Vandaag met Girlinred even naar Bad Bentheim getrappeld voor dit lekkers:

Afbeelding
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02

Gebruikersavatar
girlinred
Forum-lid
Berichten: 1171
Lid geworden op: 24 jan 2007 22:30

Gebruikersavatar girlinred 21 mar 2012 16:14

tomkolkman schreef:Vandaag met Girlinred even naar Bad Bentheim getrappeld voor dit lekkers:

Afbeelding
Dat was een prima lunch! Qua ijs komt dit het beste in de buurt van het echte italiaanse ijs, daar kan van der Poel bij lange na niet aan tippen..
~live fast, die young ~

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27678
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 21 mar 2012 17:12

Top fietsweer! Lekker gefietst door Groningen, Friesland en Drenthe. Lekker weinig wind. Redelijk doorgetrapt, kwam uit op 93 km met 30,3 gemiddeld, halverwege D2. Qua outfits werkelijk alles tegengekomen, van winterjacks en overschoenen tot kort-kort. Mijn Garmin gaf 14 graden aan, dus zo warm was het nu ook weer niet...

Helaas is het mooie weer voor de e-bike terroristen ook weer reden om naar buiten te komen...

Focus
Forum-lid
Berichten: 735
Lid geworden op: 21 aug 2011 21:48
Locatie: Krimpenerwaard
Contact

Focus 21 mar 2012 17:21

Vandaag de lente gevierd met een dagje vrij voor het fietsen. Om 10:30 uur vertokken en voor het eerst in korte broek. Dat was op dat tijdstip nog best fris en zag enkele passerende wierenners bedenkelijk kijken.
Na een uurtje was de zon goed doorgekomen en was het voldoende aangenaam, wellicht door een ndere wielrenner met wie ik in redelijk tempo de Van Brienenoordbrug opging (hartslag 186..). Aan de overkant keerde hij weer om maar ik vervolgde mijn weg naar Alblaserdam. Ik was immers pas 20KM gevorderd van een wat langere rit.
Na een kilometer of 60 werden mijn benen wat zeurderig maar "pijn is fijn" dus gewoon fris verder; na 80 kilometer hadden ze zich bij hun lot neergelegd ;-)
Bij Vianen besloten om het rondje iets te vergroten en dus via IJsselstein, Montfoort over Gouda en Gouderak mijn weg vervolgd om langs Berkenwoude weer in Bergambacht aan te komen na bijna 4,5 uur met 132KM op de teller met een gemiddelde snelheid van 29,1 KM/h. Laat de zomer maar komen!

Afbeelding

Gebruikersavatar
Le Grimpeur
Forum-lid
Berichten: 2623
Lid geworden op: 24 nov 2009 14:37

Gebruikersavatar Le Grimpeur 21 mar 2012 17:34

Vanmiddag nog maar weer eens een paar uurtjes weggetrapt over de Zuid-Veluwe, langs of door dorpjes en buurtschappen als Hoenderloo, Otterlo, Oud-Reemst, DeGinkel. Bij Oud-Reemst duiken weg en fietspad tegenwoordig onder het eind vorig jaar gereedgekomen ecoduct. Dit kunstwerk vormt de verbinding tussen het Nationale Park De Hoge Veluwe en het aan Natuurmonumenten toebehorende natuurterrein Planken Wambuis.

Het eind vorig jaar gereedgekomen ecoduct bij Oud-Reemst:

Afbeelding

En zo heb ik, al genietend van weer zo'n schitterende fietsdag, zo'n 71 km onder mij weg zien glijden. Nou ja 'glijden', er werd wel even fors getrapt, anders brengt het natuurlijk niets ;) .
60 x Ventoux

Gebruikersavatar
rob74
Forum-lid HC
Berichten: 5966
Lid geworden op: 13 nov 2007 22:36
Locatie: Utrecht
Contact

Gebruikersavatar rob74 21 mar 2012 17:42

@legrimpeur,
wanneer gaan de verslagjes uit Frankrijk weer komen?
Live fast; die young. mijn blog

Gebruikersavatar
Le Grimpeur
Forum-lid
Berichten: 2623
Lid geworden op: 24 nov 2009 14:37

Gebruikersavatar Le Grimpeur 21 mar 2012 18:07

rob74 schreef:@legrimpeur,
wanneer gaan de verslagjes uit Frankrijk weer komen?
Daar zullen jullie helaas nog wel wat geduld voor moeten hebben, want het is op dit moment nog erg onzeker wanneer wij (m'n vrouw en ik) dit jaar op reis zullen kunnen. Mijn vrouw is momenteel aan het revalideren van een knie-operatie en dat revalideren is 'een hele klus' en nog al tijdrovend.
60 x Ventoux

Livio Livius
Forum-lid HC
Berichten: 5537
Lid geworden op: 06 sep 2006 15:10

Livio Livius 21 mar 2012 18:13

legrimpeur schreef:
rob74 schreef:@legrimpeur,
wanneer gaan de verslagjes uit Frankrijk weer komen?
Daar zullen jullie helaas nog wel wat geduld voor moeten hebben, want het is op dit moment nog erg onzeker wanneer wij (m'n vrouw en ik) dit jaar op reis zullen kunnen. Mijn vrouw is momenteel aan het revalideren van een knie-operatie en dat revalideren is 'een hele klus' en nog al tijdrovend.
Daarbij is fietsen toch een heel goede therapie :) . Succes met revalidatie.
What makes the boat go faster?

Panic
Forum-lid
Berichten: 417
Lid geworden op: 27 feb 2012 14:55

Panic 21 mar 2012 21:22

Na het werk heerlijk 40km gepeddeld. Genoten van de ondergaande zon, mooie luchten en nauwelijks de trappers gevoeld.

Gesloten