Ik hoop ermee te starten als het weer, weer wat minder wordt.
Nog even geduld dan . . .
Fiets Magazine nr. 11-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Het lijstjesforum.... Alleen een leuk forum als je tot de incrowd van CTWT behoort. Voornamelijk topics waar besproken wordt wie welke cyclo gaat rijden en naderhand wie welke tijd heeft gereden. Het wannabe-prof-gehalte is erg hoog. Ze hebben wel een leuke forumnar....liviolivius schreef:We kunnen ook met zijn allen naar Wielertoerist overstappen.
Dat kun je doen maar dat forum heeft nu ook niet een perfecte indeling. Als erbij misschien leuk, diversiteit is altijd goed. Echter ik heb totaal andere ideeën. Fietsend Nederland verdiend beter. En het kan ook echt heeeel veeeel beter. Efficiënter én leuker.liviolivius schreef:We kunnen ook met zijn allen naar Wielertoerist overstappen.
En 1freerider schreef: Ik ben de tel kwijt, maar volgens mij zit ik op duizendenzesendertig maal excuus voor al het geklungel!
Voor alles wat Zorro hier tikt: +1zorroi schreef:En 1freerider schreef: Ik ben de tel kwijt, maar volgens mij zit ik op duizendenzesendertig maal excuus voor al het geklungel!![]()
![]()
Ach, maakt niet zoveel uit voor velen denk als er maar iets van reactie kwam maar die bleef uit en dat was veel meer het probleem.
Voor nu selecteer ik elke post (CTRL-A.....right click......copy) vooraleer op 'Bevestig' te klikken......just in case dat ik dat onderhoudsscherm weer krijg. Met korte posts geen probleem maar met langere een beetje frustrerend als je weer opnieuw alles kunt gaan typen en links plaatsen etc.
Maar dat is toch vooral te danken aan de forumleden en bijdragendaniel1975 schreef: Als alles hier gewoon normaal draait is er geen enkele behoefte aan een ander forum oid, want verder is het hier prima toeven.