Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 04 Maart 2007
Quoten: Origineel geplaatst door meeuh op 04 Maart 2007
Doen die mannen van unibet uitverkoop op het einde van het seizoen?
Bij mijn weten is bij Unibet de fabrikant (Canyon dus) contractueel eigenaar van het geleverd materiaal, dus gaat dat op het einde van het seizoen daar terug naar toe... of beslissen zij wat ermee gebeurt.
ja dat is zo maar ik weet dat ze meestal bij predictor na 3 maal gereden te hebben met bora's andere moeten steke de bora's gaan trug naar het fabriek en dan kun je ze goedkoper kopen of teste ze ze en gaan dan naar de winkel
Lightweights
-
coureurke16
- Forum-lid
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 17 apr 2007 11:09
rij koers bij de nieuwelingen
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Quoten: Origineel geplaatst door coureurke16 op 18 April 2007
ja dat is zo maar ik weet dat ze meestal bij predictor na 3 maal gereden te hebben met bora's andere moeten steke de bora's gaan trug naar het fabriek en dan kun je ze goedkoper kopen of teste ze ze en gaan dan naar de winkel
Haha, als je het zelf gelooft, dan hebben we toch al 1 iemand. Het Navigators team (full Campa gesponsord) logeert in ons ploeggebouw, en daar gaan de Bora's en Hyperons toch echt wel langer mee: sommigen zijn meerdere seizoenen in gebruik. Bij Predictor-Lotto is het niet anders... Of ze mogen met 2 extra camions materiaal naar de Giro of de Tour, lol!
ja dat is zo maar ik weet dat ze meestal bij predictor na 3 maal gereden te hebben met bora's andere moeten steke de bora's gaan trug naar het fabriek en dan kun je ze goedkoper kopen of teste ze ze en gaan dan naar de winkel
Haha, als je het zelf gelooft, dan hebben we toch al 1 iemand. Het Navigators team (full Campa gesponsord) logeert in ons ploeggebouw, en daar gaan de Bora's en Hyperons toch echt wel langer mee: sommigen zijn meerdere seizoenen in gebruik. Bij Predictor-Lotto is het niet anders... Of ze mogen met 2 extra camions materiaal naar de Giro of de Tour, lol!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Terwijl ik even de aankomst van een nieuw LW-productje afwacht, vraag ik me af wat te doen met m'n huidige LWs. Zijn Lightweights zonder logo niet way cooler?
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 21 Mei 2007
Terwijl ik even de aankomst van een nieuw LW-productje afwacht, vraag ik me af wat te doen met m'n huidige LWs. Zijn Lightweights zonder logo niet way cooler?
Als je het mij vraagt wel (zowiezo moier als genII met 4 logo's) alleen moet je wel de spaken ook volledig zwart maken (als je het doet doe het dan helemaal.)
Terwijl ik even de aankomst van een nieuw LW-productje afwacht, vraag ik me af wat te doen met m'n huidige LWs. Zijn Lightweights zonder logo niet way cooler?
Als je het mij vraagt wel (zowiezo moier als genII met 4 logo's) alleen moet je wel de spaken ook volledig zwart maken (als je het doet doe het dan helemaal.)
Wat lijkt me dat heerlijk om na veel wikken en wegen zulke wielen daarwerkelijk thuis in je handen te hebben, ze te wegen, ze te bewonderen en in je fiets te zetten en er voor het eerst op te rijden. Heb er nu al zin in...
Quoten: Origineel geplaatst door TiesT op 22 Mei 2007
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 21 Mei 2007
Terwijl ik even de aankomst van een nieuw LW-productje afwacht, vraag ik me af wat te doen met m'n huidige LWs. Zijn Lightweights zonder logo niet way cooler?
Als je het mij vraagt wel (zowiezo moier als genII met 4 logo's) alleen moet je wel de spaken ook volledig zwart maken (als je het doet doe het dan helemaal.)
Oh nee, spaken zwart maken op LWs vind ik zo zonde: al even erg als spaghetti met een mes eten! Op m'n Obies ga ik ook niet de Obermayer-sticker afpellen.
Quoten: Origineel geplaatst door mensma op 22 Mei 2007
Wat lijkt me dat heerlijk om na veel wikken en wegen zulke wielen daarwerkelijk thuis in je handen te hebben, ze te wegen, ze te bewonderen en in je fiets te zetten en er voor het eerst op te rijden. Heb er nu al zin in...
Euhm... betekent dit wat ik denk dat het betekent??
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 21 Mei 2007
Terwijl ik even de aankomst van een nieuw LW-productje afwacht, vraag ik me af wat te doen met m'n huidige LWs. Zijn Lightweights zonder logo niet way cooler?
Als je het mij vraagt wel (zowiezo moier als genII met 4 logo's) alleen moet je wel de spaken ook volledig zwart maken (als je het doet doe het dan helemaal.)
Oh nee, spaken zwart maken op LWs vind ik zo zonde: al even erg als spaghetti met een mes eten! Op m'n Obies ga ik ook niet de Obermayer-sticker afpellen.
Quoten: Origineel geplaatst door mensma op 22 Mei 2007
Wat lijkt me dat heerlijk om na veel wikken en wegen zulke wielen daarwerkelijk thuis in je handen te hebben, ze te wegen, ze te bewonderen en in je fiets te zetten en er voor het eerst op te rijden. Heb er nu al zin in...
Euhm... betekent dit wat ik denk dat het betekent??
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Quoten: Origineel geplaatst door Berggeit op 22 Mei 2007
... Blijkbaar moet je oog hebben voor mooie spullen... (1)
Voorwiel is 466 gram en achterwiel is 616 gram. Totaal 1082 gram ipv de beloofde 1075 gram. Potverdikkie, 7 gram te veel! Zou er een spaak teveel in zitten (2)
...
Nu nog even wachten op de gele Swissstop remblokken die Peza mij nog gaat toesturen en dan gaan we maar eens kijken hoe dat rijdt. (3)
Proficiat met je nieuwe wielen, Berggeit. Je zal het je niet beklagen!
1. Ook met felicitaties met deze bescheidenheid... of zelfkennis?
2. Dat is het verschil tussen Obermayers en Standards. Op LW Standards zit er een kleine standaarddeviatie tov. het geclaimde gewicht: soms iets eronder, soms iets erboven. Bij Obermayers geeft CarbonSports de garantie dat ze màximaal het geclaimde gewicht wegen. Behoorlijk indrukwekkend als je Obie-setjes 16/20 van 923gr ziet, of 12/20 van 922gr. Zie oa. dit artikel: http://www.rouesartisanales.com/article-6638769.html
3. Gele Swissstops? Gaat Peza je geen originele Lightweight remblokken leveren?!
... Blijkbaar moet je oog hebben voor mooie spullen... (1)
Voorwiel is 466 gram en achterwiel is 616 gram. Totaal 1082 gram ipv de beloofde 1075 gram. Potverdikkie, 7 gram te veel! Zou er een spaak teveel in zitten (2)
...
Nu nog even wachten op de gele Swissstop remblokken die Peza mij nog gaat toesturen en dan gaan we maar eens kijken hoe dat rijdt. (3)
Proficiat met je nieuwe wielen, Berggeit. Je zal het je niet beklagen!
1. Ook met felicitaties met deze bescheidenheid... of zelfkennis?
2. Dat is het verschil tussen Obermayers en Standards. Op LW Standards zit er een kleine standaarddeviatie tov. het geclaimde gewicht: soms iets eronder, soms iets erboven. Bij Obermayers geeft CarbonSports de garantie dat ze màximaal het geclaimde gewicht wegen. Behoorlijk indrukwekkend als je Obie-setjes 16/20 van 923gr ziet, of 12/20 van 922gr. Zie oa. dit artikel: http://www.rouesartisanales.com/article-6638769.html
3. Gele Swissstops? Gaat Peza je geen originele Lightweight remblokken leveren?!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
