Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2007?

neos
Forum-lid

neos 16 apr 2007 20:04

Na een redelijke nachtdienst nog maar snel genoten van het weer nu heet nog kan.
Heijen-Haps-Rijkevoort-Wanroy-Staats bos st Tunnis-Westerbeek-Oploo-St Anthonis-Oeffelt- Gennep-Heijen 2:05=54km.

cornelli racing cycles Uden

ponsteen
Forum-lid

Gebruikersavatar ponsteen 16 apr 2007 22:01

Ja ja, eindelijk eens die tering lange solotocht gemaakt. 151 km. Ik voel me echt een beetje een duursporter nu. Delden, Ootmarsum, Hellendoorn, Holten, Diepenheim, Haaksbergen. Kriskras door het Twentse land. Alleen de laatste 20 km waren zwaar. Mijn voeten waren aan het afsterven en mijn maag begon een beetje te protesteren. Onderweg nog een tijd opgefietst met een man uit Enter. Hij reed op een prachtige stalen Fausto Coppi, afgemonteerd met Ultegra triple (deze unieke combi valt me eigenlijk nu pas op...). De 135 km, mijn oude record, passeerde ik relatief makkelijk, met toch 28.3 gemiddeld op de teller (voor mij redelijk goed voor 100 plus). Het was ook het perfecte weer ervoor. Voor de afwisseling toch ook heel wat kleine klimmetjes meegepakt. Tankenberg en de weg naar het Springendal bij Ootmarsum, Hellendoornse berg, Nijverdalse berg, twee stuks op de Sallandse Heuvelrug, een lekker steil weggetje bij Markelo...
Gisteren en vandaag speciaal voor het fietsen wat meer schildklierhormoontjes geslikt... Heeft blijkbaar gewerkt. Ga ik misschien wel vaker doen. Net doping, alleen mogen jullie het niet slikken. Bij een waterstop liet ik mijn pillendoosje vallen op het asfalt. Kijkt een volle terrastafel me aan met verwonderde blikken (zo, meneer rijdt dus op doping, zo kunnen wij het ook wel). Nou ja.

whocares
Forum-lid

whocares 16 apr 2007 22:21

In het weekend 189 km gefiets . Zaterdagmiddag , lekker allen 92 km weggetrapt en zondagochtend met de club 97 km , met een stukje over de cuykerdam , tussen de schapen door .
Zaterdag 25 km/u en zondags 29,6 km/u gemiddeld.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

chielberto
Forum-lid

chielberto 16 apr 2007 23:23

Vanavond een intensieve duurtraining gedaan met alles wat heuvel op loopt in de omgeving van Ootmarsum, Vasse, Getelo. Was draaien en keren maar toch nog 99 km met een gemiddelde van 34,7...
Had superbenen, morgen echter achteraan hangen op clubtraining!

tyrion
Forum-lid

tyrion 16 apr 2007 23:41

gisteren de Singels en Essen tocht vanuit Neede gereden. Samen met een man of twintig van de club. Het tempo lag lekker hoog en door het vele verkeerd rijden reed ik vaker op kop dan vooraf gepland. Overigens was het achteraan ook niet even makkelijk. Na de verplichte kaffee mit kuchen(enorm groot, dat krijg je in Nederland niet) ging het gas erop en werd het laatste uur nog een gemiddelde van 38 km/uur bereikt. De een na de ander viel eraf en toen onze sterkste man het tempo naar de 50 km/uur trok bleven er nog 5 man over waaronder ikzelf. Ben dus best wel tevreden. totaal 145 km gereden.
voetballen is een spel, wielrennen een sport

twente
Forum-lid

twente 17 apr 2007 15:07

Zaterdagochtend een solorit van 100km gemaakt. Laatste lange rit voor de Amstel Gold Race (150km). De kllimmetjes in de buurt gereden. Rondom de Lutte paar keer Tankenberg en Paasberg. Daarna richting Gildehaus om een aantal keer richting de molen te rijden (met daarbij een aantal behoorlijk steil omhoog). Door richting Ochtrup. Ook daar keer klimmen richting de molen. Al met al een pittige rit met lekker klimwerk. Was wel warm en toch nog redelijke wind. 2 bidons zijn eigenlijk niet genoeg.
Gisteravond 55km solo gereden. Rustig in de omgeving met paar keer klimmen naar de molen in Ochtrup. Weinig wind.

neos
Forum-lid

neos 17 apr 2007 18:14

na de middag een stukje Reichswald en Groesbeek.
Het stuk op de Geldenberg werd ik ingehaald door een wedrenner van 63 jaar hij was bezig met zijn voorbereiding voor de AGR .Hijreed op een vuurrode Koga carbon.
Heijen-Ottersum-Venzelderheide-Geldenberg-Frasselt-Kranenburg-Groesbeek-Mook-zevendal-Plasmolen-Milsbeek-Gennep-Ottersum-heijen.
52km=2:02
cornelli racing cycles Uden

chielberto
Forum-lid

chielberto 17 apr 2007 22:31

Quoten: Origineel geplaatst door chielberto op 16 April 2007

Vanavond een intensieve duurtraining gedaan met alles wat heuvel op loopt in de omgeving van Ootmarsum, Vasse, Getelo. Was draaien en keren maar toch nog 99 km met een gemiddelde van 34,7...
Had superbenen, morgen echter achteraan hangen op clubtraining!

Was idd achteraan hangen op clubtraining vandaag (di). Ging ook behoorlijk hard: Kemna was er weer en had er (zo zei hij zelfs) zin in! Heb nog even voorin in een kopgroepje meegezeten, totdat de benen plafoneerden!

cor01
Forum-lid

cor01 18 apr 2007 23:52

Afgelopen zondag met de club naar Berg en Dal geweest. Leuke tocht met prachtig weer natuurlijk. Meer hierover in het topic over Berg en Dal onder Wielrennen.
Alles bij elkaar 6 uur op de fiets gezeten en zo'n 180 km afgelegd.
De maandag erop een korte herstel training van zo'n 40 km gedaan.
"Afstappen is geen optie"

jorisvb
Forum-lid

jorisvb 19 apr 2007 01:03

Vandaag nog ff snel gaan fietsen. Toen ik zutphen uit was gefietst (2.5 km) vloog ik echter al over een motorkap. Bestuurder had me niet gezien en sloeg rechtsaf het fietspad over. Ik had voorrang in dit geval, maarja daar heb je ook weinig aan.
Paar schaafwonden en stuurlint iets gescheurd, verder niets kapot. Doorgereden richting mijn ouders en toen weer terug. Ongeveer 34km gemaakt.

whocares
Forum-lid

whocares 19 apr 2007 19:12

Quote: Origineel geplaatst door Joris v B op 18 April 2007
Paar schaafwonden en stuurlint iets gescheurd, verder niets kapot. Doorgereden richting mijn ouders en toen weer terug. Ongeveer 34km gemaakt.

Schaderegeling getroffen voor je stuurlint , moet toch vervangen worden en dat brengt kosten met zich mee , toch.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

jorisvb
Forum-lid

jorisvb 19 apr 2007 21:06

Quoten: Origineel geplaatst door who cares op 19 April 2007

Schaderegeling getroffen voor je stuurlint , moet toch vervangen worden en dat brengt kosten met zich mee , toch.

Nee nog niet, kwam er later pas achter tijdens het fietsen. Heb ook geen gegevens van die man. Zag net ook pas dat mijn pedaal toch behoorlijk geschaafd is.
Zal hem morgen proberen te vinden, hij ging volgens mij naar zijn werk.

Plaats reactie