Iemand ervaring met zo'n mini camera die je met magneet gewoon op je lichaam kan bevestigen?
Onderweg maak ik nu soms een filmpje of foto voor op strava. Ik vind het wel leuk om in de winter daar eens door te gaan als herinnering. Ik zoek dus geen gopro kwalitateit, het is niet om lange compilaties te maken. Ik heb een gravel, koers en mtb dus op mezelf bevestigen zie ik wel als een grote plus.
Ik zie dat dit voor een insta360 ook bestaat. Misschien ook beter qua gemakkelijk uploaden naar de gsm? Of filmpje bewerken in een app?
Dat met die medaillon en magneet heb ik geprobeerd maar de camera wijst teveel naar beneden om een mooi beeld op te leveren op die manier. 't Zou kunnen dat je met een MTB wanneer je wat rechter zit toch wel een goed filmpje kan maken, maar op race- of gravelfiets is het niks.
Ik heb me een harnas (over schouders en rond de borst) met GoPro bevestiging aangeschaft, dat werkt wel redelijk goed:
Enige nadeel is nog steeds dat je camerastandpunt beperkt te variëren is: zelfs als je je romp draait om de camera links of rechts te laten kijken, bevinden je armen zich in de weg van het beeld dat je wil vatten.
Voor wat betreft Insta360 kan je in hun editing app de .fit file opladen en daaruit de gegevens halen die je wil tonen. Het kan zijn dat je een beetje moet 'schuiven' met de timestamps in de videofile vs de .fit file om alles perfect te laten overeenkomen.