Eigenlijk zou hij een tweelingbroer moeten hebben...
Giro 2025
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
(Tenzij het over doping kruiden gaat natuurlijk) … 
Adversity is the Catalyst of Change
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Ben jij dit op de Finestre Pino?
yes, kon het niet laten.
Niet zijken maar reiden !
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Wel een legendarische foto man!!
Echt dé bocht die deze klim definieert!
Mooi hoor!!
Echt dé bocht die deze klim definieert!
Mooi hoor!!
Yates is geen man voor putschen na een dag dattie z'n kruit heeft geschoten, die krijgt morgen minuten aan z'n broek.Dubbeldekker schreef: ↑30 mei 2025 17:36 Bwoa, ik zou hem nog niet afschrijven hoor!
Morgen is het echt monsterlijk bergop en bovendien nog wat stroken onverhard.
Een lichtgewicht als Yates -die bovendien al zijn kruid gespaard heeft- kan daar wellicht nog een putsch plaatsen….
Ps, in 15 jaar en ruim 11000 berichten hebben we hier geen enkel uitroepteken gebruikt ...
Als u dit leest heeft de Grote Limbozeis het niet weggehaald
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Oei!? Is daar iets niet helemaal volgens plan verlopen?Sporza schreef: Yates' ploegmakkers van Visma-Lease a Bike deden veel kopwerk in de achtervolging. Wat was het plan? "Het plan was vanochtend volledig anders tegenover wat we gedaan hebben."
"Dat moeten we met de ploeg bespreken. Wat er dan gebeurd is? Dat zeg ik niet."
Ik moet zeggen dat ik het strijd plan van Visma ook nog niet heb kunnen doorgronden hoor.
Maar Yates z’n plan lijkt gericht op aanvallen in de laatste etappe voor de rit naar Rome.
Dan zal hij morgen toch af moeten komen met een actie anders is hij gezien.
Uae staat er goed voor, ik denk dat die vooral willen consolideren en del toro rustig boven brengen.Dubbeldekker schreef: ↑30 mei 2025 16:01 Waarom moet nú uitgerekend Visma de boel controleren?!
Laat UAE toch de rommel opruimen! Ik snap dat niet hoor.
Ze roken hun renners zo op voor die lastige dag van morgen met een forse gravelstrook er in.
Stel dat er morgen pech komt en Yates een andere fiets nodig heeft (gravelstoken op de Finestre)?!
Dan houd je nu toch een renner met dezelfde physique apart om morgen aan Yates te kleven!
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Trouwens best een sacherijnig mannetje zeg die Yates. Was me nog nooit opgevallen.