Volgens mij is veloflex helemaal gestopt dus je zal ze ook nergens meer gaan vinden
Ervaringen met Aliexpress wielen
-
- Forum-lid
Was het niet zo dat adapters instabiel voelen bij remmen, of heb ik dit verkeerdbakboord1 schreef: ↑23 apr 2025 13:53Of je regelt adapters. Dan ben je een stuk goedkoper uit.SehrFahrrad schreef: ↑23 apr 2025 12:26 Waarom propt giant nou 6bolt schijven op die pr-2 standaard wielen van mn TCR, moet ik ook nog eens nieuwe remschijven kopen als ik die mooie csc wielen wil kopen... daar gaat nog een kleine 70 extra euros
CSC heeft ook wielen met centerlock schijven:SehrFahrrad schreef: ↑23 apr 2025 12:26 Waarom propt giant nou 6bolt schijven op die pr-2 standaard wielen van mn TCR, moet ik ook nog eens nieuwe remschijven kopen als ik die mooie csc wielen wil kopen... daar gaat nog een kleine 70 extra euros
https://nl.aliexpress.com/item/10050045 ... ry_from%3A
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
-
- Forum-lid
Na het lezen van dit topic ook geïnteresseerd geraakt in de csc velgen.
Zijn er mensen die ervaring hebben met duurdere velgen en dit kunnen vergelijken met deze velg?
Dit wordt mijn eerste carbon velg en ik ben net begonnen met een racefiets. Echter koop ik liever iets voor de lange termijn en niet zoals vele hier leuk voor een extra setje.
Zijn er mensen die ervaring hebben met duurdere velgen en dit kunnen vergelijken met deze velg?
Dit wordt mijn eerste carbon velg en ik ben net begonnen met een racefiets. Echter koop ik liever iets voor de lange termijn en niet zoals vele hier leuk voor een extra setje.
Orbea Orca 2021
-
- Forum-lid
Ja het moet sowieso een setje 272tjes worden
Ik heb de CSC wielen (voor op mijn gravel fiets, 50x30, centerlock, D272 naven) en op mijn Canyon Aeroad de DT-Swiss ARC 1400.
Tot nu toe alleen maar positief over de CSC wielen, voelen echt niet slechter aan dan de DT Swiss ARC 1400's
Tot nu toe alleen maar positief over de CSC wielen, voelen echt niet slechter aan dan de DT Swiss ARC 1400's
Canyon's in 2XL: Aeroad CF SLX '24, Ultimate CF SL '18, AL SLX '18 & Grail2 CF SL '24
-
- Forum-lid
Wat is precies het verschil of voordeel van die d272 naven boven de csc naven?