Fiets Magazine nr. 6-2025 (incl. de Grand Depart special) is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Dat dus....Sinds de oude Grieken....Mesopotamiërs....het wil niet echt vlottendaniel1975 schreef: ↑21 mar 2020 20:39 Ik ben nog meer benieuwd waarom mensen niet gewoon zelf hun verantwoordelijkheid pakken![]()
Sorry hoor maar dat vind ik nogal naïef. Er is een heel duidelijk inreisverbod gecommuniceerd in zowel NL als België. De grenzen zijn gesloten voor verkeer van en naar België. Dus. degenen die dat niet willen weten of niet respecteren en voor 10 of 20 € winst even proberen om over de grens te tanken zijn in mijn optiek triest, onverantwoordelijk en buitengewoon asociaal.Ernie C. schreef: ↑21 mar 2020 13:10 Aan de Nederlandse kant van de grens zijn niet zoveel tankstations meer over. Dat sommigen gewoon naar het dichtstbijzijnde tankstation rijden lijkt mij normaal.
Ik snap ook best dat mensen het raar vinden dat er nu ineens wel grenzen zijn binnen de EU.
Om daar vanuit het midden van het land commentaar op te geven is nogal makkelijk.
Ik zie dat hier al een aantal maal hetzelfde plaatje post. Je houdt blijkbaar van citaten als bewijs.alien schreef: ↑21 mar 2020 16:58lugosi schreef: ↑21 mar 2020 16:47 […] managers kennen vaak de finesses van de werkvloer die specifiek zijn aan de branche niet. Dat was vroeger anders wegens het doorgroeien.
Een typerend verschijnsel dat dit aantoont is het switchen van de ene managing functie naar de andere, van de ene branche naar de andere. Specifieke kennis van de branche is voor deze mensen blijkbaar niet nodig.![]()