Kuiper Trading
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Amclassic-fan schreef:zou wel wat vreemd zijn een vereniging alle renners zou betalen.
Gek?
Ik heb m'n laatste jaar voetbal 4e klasse gespeeld.
Wat het hele elftal daar betaald kreeg, had ik in de eerste klasse nog niet meegemaakt.
En dat zijn toch ook gewoon simpele verenigingen.
Da's gewoon niet up-2-date.. Een aantal worden al een eeuwigheid met zwarte spaken geleverd..
Volgens de site heb je bij een de keuze tussen zwart of zilver (FCT50) en nog een met enkel zilverkleurig (FCT85), rest enkel zwart.
Hoog tijd voor een foto update
Volgens de site heb je bij een de keuze tussen zwart of zilver (FCT50) en nog een met enkel zilverkleurig (FCT85), rest enkel zwart.
Hoog tijd voor een foto update
Foosho schreef: Hoog tijd voor een foto update
Hoogtijd voor een compleet nieuwe website
Deze is momenteel nog in aanbouw.
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
Ik heb (nog) geen idee hoe de naven klinken. Heb nog geen meter gefietst op mijn nieuwe Kuipers. Te veel pekel en sneeuw op dit moment. Hoop dat het snel lente wordt. Heb de nieuwe wielen al twee maanden in huis, fietskriebels beginnen nu toch wel te jeuken 
Er zitten Joytech naven in mijn Kuipers en deze bestaan geloof ik in verschillende gradaties. Volgens mij gebruikt Kuiper de luxere versies (zo niet de meest luxe) . Maar wellicht kan Chris Kuiper dit zelf nog even toelichten in dit forum.
Er zitten Joytech naven in mijn Kuipers en deze bestaan geloof ik in verschillende gradaties. Volgens mij gebruikt Kuiper de luxere versies (zo niet de meest luxe) . Maar wellicht kan Chris Kuiper dit zelf nog even toelichten in dit forum.
Bianchi 928 C2C, Chorus 11s, Kuiper 50mm
Tjesis schreef:Er zitten Joytech naven in mijn Kuipers en deze bestaan geloof ik in verschillende gradaties. Volgens mij gebruikt Kuiper de luxere versies (zo niet de meest luxe) . Maar wellicht kan Chris Kuiper dit zelf nog even toelichten in dit forum.
dat heeft ie hier minstens al een paar keer gedaan : de meest luxe dus.
heb trouwens zelf ook twee Kuiper sets (FCT38 & FCC50). meer kan ik echter niet kwijt wegens nog niet veel kilometers met deze wielen.
Voor zover die Joytec's luxe te noemen zijn. Als er ook Joytech naven in Praxis kinderfietsen zitten verwacht ik inderdaad dat Kuiper de betrere modellen gebruikt. Het zijn gewoon no-nonsense naven met industrielagers, zoals die in veel systeemwielen gebruikt worden. Niks mis mee.
-
ericpeters
- Forum-lid HC
Volgens mij heeft de "meest luxe versie" meer met het gewicht te maken: minst zwaar dus.
Persoonlijk ben ik niet zo een fan van de naven: toen ik een powertap monteerde achter in dezelfde velg merkte ik een duidelijke stijfheidsverbetering, maar da theeft natuurlijk ook met de hogere flens te maken . Daarnaast ben ik zowie zo niet zo een fan van industrie lagers, da's gewoon een goedkopere manier van produceren en daar wordt in het algemeen van gezegd: die hoef je niet te onderhoden, ik vertaal dat in: die kun je niet onderhouden.
De wielen lopen trouwens gewoon perfect met die lagers het is meer een gevoelskwestie denk ik.
Persoonlijk ben ik niet zo een fan van de naven: toen ik een powertap monteerde achter in dezelfde velg merkte ik een duidelijke stijfheidsverbetering, maar da theeft natuurlijk ook met de hogere flens te maken . Daarnaast ben ik zowie zo niet zo een fan van industrie lagers, da's gewoon een goedkopere manier van produceren en daar wordt in het algemeen van gezegd: die hoef je niet te onderhoden, ik vertaal dat in: die kun je niet onderhouden.
De wielen lopen trouwens gewoon perfect met die lagers het is meer een gevoelskwestie denk ik.