Legitieme vraag. Hangt heel erg van de camping af. Sommige campings hebben XL plekken. Maken wij met onze De Waard tent ook vaak gebruik van.
Welke niet-fietsgerelateerde aankoop deed jij recent?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Een gezins-DeWaard spant ook best breed uit. Kost stiekum best veel vierkante meters idd.
Je moet in NL eens kijken naar de seizoens plekken in het voorjaar, die staan van ca 1 april tot 1 juli. Bizar wat die uitbouwen en meenemen.
Je moet in NL eens kijken naar de seizoens plekken in het voorjaar, die staan van ca 1 april tot 1 juli. Bizar wat die uitbouwen en meenemen.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Ook met onze redelijk beperkte vouwwagen nemen we altijd een extra grote plek.
Toen we nog de caravan hadden, zetten we de voortent nooit op. Gewoon de zakluifel uitzetten en klaar. Is het weer zo slecht dat je een voortent nodig denkt te hebben, dan is het tijd om in te pakken en ergens anders heen te rijden.
Enige uitzondering was de wintertent. Die heb je wel nodig als je het jaar rond kampeert.
Toen we nog de caravan hadden, zetten we de voortent nooit op. Gewoon de zakluifel uitzetten en klaar. Is het weer zo slecht dat je een voortent nodig denkt te hebben, dan is het tijd om in te pakken en ergens anders heen te rijden.
Enige uitzondering was de wintertent. Die heb je wel nodig als je het jaar rond kampeert.
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid HC
Ook daar kan je spijt van krijgen..........

Ook wel leuk hoor, bij ons hebben ze hele gesprekken in die gamechats en best leuk met elkaar.
In die coronatijd zaten die gasten soms hun huiswerk over de gamechat te doen omdat het via school niet werkte haha
Nou… die gasprijs zetten ze vast voor 3 jaar

Maar ik denk dat je bedoelt te vragen : wat kost gas per M3 voor 3 jaar. Ik ga € 1,4 betalen incl. Belasting kosten per kuub gas.
Dus al met al ca € 160,- per maand voor de komende 3 jaar - aangezien ik elektra technisch niets meer ga gebruiken. Ook qua gas zal het verbruik omlaag gaan, aangezien de 2 oudste het nest gaan verlaten. Waarschijnlijk kan het goedkoper met minder zekerheid, maar nu weet ik waar ik aan toe ben.
Afgelopen januari wilde de Delta mijn maandbedrag al omlaag halen naar - € 37,- ( dus negatief ) .. ik heb het maar op € 150,- betalen laten staan. Liever iets terug na de jaar afrekening

Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless 

- daniel1975
- Forum-lid HC
Eneco schijnt nu de goedkoopste te zijn met €1,24.
Na aftrek van 59ct belasting kom je dus op een kuubsprijs van €0,65.
Daar kan nog wel wat vanaf als je naar de huidige groothandelsprijzen kijkt, dus ik wacht nog ff.
Op €1,10 zet ik hem sowiso vast.
Wij hebben nu genoeg panelen op het dak om nu nog genoeg te produceren. Ca 3750kwh bij net geen 3000 verbruik.
Wel hele dag een paar panelen in de zon. Zal dus in 2025 nog wel redelijk neutraal uitkomen en 2026 moeten we dan slim stroom gebruiken.
In principe sta ik ook wel open voor een 3 jaars contract.
Na aftrek van 59ct belasting kom je dus op een kuubsprijs van €0,65.
Daar kan nog wel wat vanaf als je naar de huidige groothandelsprijzen kijkt, dus ik wacht nog ff.
Op €1,10 zet ik hem sowiso vast.
Wij hebben nu genoeg panelen op het dak om nu nog genoeg te produceren. Ca 3750kwh bij net geen 3000 verbruik.
Wel hele dag een paar panelen in de zon. Zal dus in 2025 nog wel redelijk neutraal uitkomen en 2026 moeten we dan slim stroom gebruiken.
In principe sta ik ook wel open voor een 3 jaars contract.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!