Wielrennen op tv
Nu op Sporza, 14:30 uur :Kuurne - Brussel - Kuurne
Ik zag gisteren op de blog van gastheerg dat zaterdag 8 maart aanstaande de Strade Bianche live door Sporza wordt uitgezonden.
Mooie tip dacht ik zo van Gastheerg. Dus zaterdag vroeg fietsen in schitterend weer en dan lekker de Strade Bianche kijken is in ieder geval mijn plan.
Vreemd dat ik gisteren naar een Zwitserse site ging voor de blog. Volgens mij loopt Gerard onder een hoedje te spelen met de UCI. Ik vertrouw het niet
Mooie tip dacht ik zo van Gastheerg. Dus zaterdag vroeg fietsen in schitterend weer en dan lekker de Strade Bianche kijken is in ieder geval mijn plan.
Vreemd dat ik gisteren naar een Zwitserse site ging voor de blog. Volgens mij loopt Gerard onder een hoedje te spelen met de UCI. Ik vertrouw het niet
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
- jeroenkuiper
- Forum-lid
-
dickygiovanni
- Forum-lid
Strade Bianche werd de afgelopen jaren ook gewoon uitgezonden. En terecht, heeft alles in zich om een grote koers (klassieker) te worden.
-
sjoerd1705
- Forum-lid
van website sporza:
Koersen met livestream
•8/3: Strade Bianche
•9/3-16/3: Parijs-Nice
•12/3-18/3: Tirreno-Adriatico
•23/3: Milaan-Sanremo
•26/3: Dwars door Vlaanderen
•28/3: E3 Harelbeke
•30/3: Gent-Wevelgem
•30/3: Critérium International
•1/4-3/4: Driedaagse De Panne
•6/4: Ronde van Vlaanderen
•9/4: Scheldeprijs
•13/4: Parijs-Roubaix
•16/4: Brabantse Pijl
•20/4: Amstel Gold Race
•23/4: Waalse Pijl
•27/4: Luik-Bastenaken-Luik
Koersen met livestream
•8/3: Strade Bianche
•9/3-16/3: Parijs-Nice
•12/3-18/3: Tirreno-Adriatico
•23/3: Milaan-Sanremo
•26/3: Dwars door Vlaanderen
•28/3: E3 Harelbeke
•30/3: Gent-Wevelgem
•30/3: Critérium International
•1/4-3/4: Driedaagse De Panne
•6/4: Ronde van Vlaanderen
•9/4: Scheldeprijs
•13/4: Parijs-Roubaix
•16/4: Brabantse Pijl
•20/4: Amstel Gold Race
•23/4: Waalse Pijl
•27/4: Luik-Bastenaken-Luik
- plantagenet
- Forum-lid
Mmmm...dan moet ik zaterdag flink doorwerken om om 14:00 klaar te zijn. Ik heb beloofd mijn zwager te helpen met het bouwen van zijn schutting 
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
heb je nog geen hd recorder?plantagenet schreef:Mmmm...dan moet ik zaterdag flink doorwerken om om 14:00 klaar te zijn. Ik heb beloofd mijn zwager te helpen met het bouwen van zijn schutting
Dat is nu echt ideal.
Ik heb het schaatsen op de OS ook veel opgenomen en dan keek in later als het uitkwam.
Grote voordeel is ook bij een koers, dat je het saaie gedeelte zo kan doorspoelen.
Saai gedeelte als ze door Toscana fietsen????codex schreef:Grote voordeel is ook bij een koers, dat je het saaie gedeelte zo kan doorspoelen.
Overigens weet ik niet of zondag de Rai bij de Roma Maxima (afgestofte Giro del Lazio) aanwezig is anders zeker even een live stream opzoeken. Zitten een paar prachtige beklimmingen over oude kasseiwegen in! Mooie beelden kan je zeker op rekenen.
Koers komt ook meer in de belangstelling van NIET Italiaanse teams omdat de koers uitstekend gecombineerd kan worden met Strade Bianche.