Cervélo
Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 08 November 2006
Wow, mooi ding hoor! En volgens mij kan je er iemand mee doodslaan, zo massief is hij wel
het rare is dat ie eigenlijk zwaarder is dan mijn alu giant, maar voelt veel lichter..
Wow, mooi ding hoor! En volgens mij kan je er iemand mee doodslaan, zo massief is hij wel
het rare is dat ie eigenlijk zwaarder is dan mijn alu giant, maar voelt veel lichter..
Gaaf frame, nadat je vorige (volgens mij Giant) alu. frame in die kleuren heb gespoten kan je eindelijk zeggen dat je een orgineel in die kleuren heb
Cervelo laat hun frames maken in China en ook enkele in Taiwan, staan er nog wat "chinese tekens" op?
Graag foto per mail indien het erop staat.
Cervelo laat hun frames maken in China en ook enkele in Taiwan, staan er nog wat "chinese tekens" op?
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
Quoten: Origineel geplaatst door Kuiper op 09 November 2006
Gaaf frame, nadat je vorige (volgens mij Giant) alu. frame in die kleuren heb gespoten kan je eindelijk zeggen dat je een orgineel in die kleuren heb
Op het frame ? Nee., doos geloof het ook niet, Op zoek naar de makers ?
Op het frame ? Nee., doos geloof het ook niet, Op zoek naar de makers ?
Quoten: Origineel geplaatst door spietpiet op 09 November 2006
Mooi appparaat, nu ook nog de lol van het opbouwen.
Ja, aangezien de centen nu even zich niet laten zien.. duurt het even, bedoeling is eerste rit in het nieuwe jaar ( feb) met deze te doen..
zoals ik het nu heb bedacht:
dura-ace 10 sp.corima aero wielen ( uiteindelijk)SLR zadel stuur : ? wilde een cinelli RAM, maar die is wel heel duur..... quasar ( tuyl) heeft ook een dergelijke die erg goed voelde op de beurs, 295 euro.Maar ik denk in 1ste instantie ritchey WCS en dan eens rustig kijken, misschien een FSA combiStuurpen : zie hierboven, eerst WCS
elite patao std. zwarte bidonhouders, of tao van tacx zwart.
Dan is ie wel klaar geloof ik ...
Mooi appparaat, nu ook nog de lol van het opbouwen.
Ja, aangezien de centen nu even zich niet laten zien.. duurt het even, bedoeling is eerste rit in het nieuwe jaar ( feb) met deze te doen..
zoals ik het nu heb bedacht:
dura-ace 10 sp.corima aero wielen ( uiteindelijk)SLR zadel stuur : ? wilde een cinelli RAM, maar die is wel heel duur..... quasar ( tuyl) heeft ook een dergelijke die erg goed voelde op de beurs, 295 euro.Maar ik denk in 1ste instantie ritchey WCS en dan eens rustig kijken, misschien een FSA combiStuurpen : zie hierboven, eerst WCS
elite patao std. zwarte bidonhouders, of tao van tacx zwart.
Dan is ie wel klaar geloof ik ...
Vind het persoonlijk zo jammer dat je zoveel DA op Cervélo's ziet. Ik vind ze persoonlijk met Campa zo veel fraaier.... Ritchey WCS is qua prijs/kwaliteit/gewicht-verhouding een uitstekende keuze. Met een beetje aceton zijn die lelijke logo's er ook zo af... (althans van de alu versie).
Kan je Benny Brouwer adviseren voor Ritchey spullen: hij is vaak zelfs goedkoper dan de meeste Duitse sites.
Qua stuurlint kan ik je Deda of Easton aanbevelen.
De Tacx Tao vind ik simpelweg de mooiste bidonhouder op de markt. Veel mooier dan al die lelijke Elite zooi. Normale mensen nemen gewoon de plastic, maar ze bestaan ook in carbon, voor de mensen die graag in de economie investeren
PS: welke bbl heb jij?
PS2: ik zit nog steeds te kwijlen!
Kan je Benny Brouwer adviseren voor Ritchey spullen: hij is vaak zelfs goedkoper dan de meeste Duitse sites.
Qua stuurlint kan ik je Deda of Easton aanbevelen.
De Tacx Tao vind ik simpelweg de mooiste bidonhouder op de markt. Veel mooier dan al die lelijke Elite zooi. Normale mensen nemen gewoon de plastic, maar ze bestaan ook in carbon, voor de mensen die graag in de economie investeren
PS: welke bbl heb jij?
PS2: ik zit nog steeds te kwijlen!
Zoals sommige al weten, ben ik voor mijzelf aan het beginnen met een fietsenzaak. Begin volgend jaar hoop ik ook daadwerkelijk een winkel te hebben. Daar zit ook een beetje de keuze voor DA in, die kan ik simpelweg veel voordeliger krijgen, aangezien ik wat ander klusjes heb met die groepen.
Daarnaast ben ik na wat testen niet kapot van de werking van de ergo's, het voelt niet snel. ( mijn beleving, geen mening) Vind ze wel veel mooier staan ja, dat zeker.
Ritchey koop ik ook zelf dus en is gewoon een goede keus, niet speciaal of heel mooi, maar goed.
Ben ook aan het kijken naar FSA, misschien de plasma aangezien ik een stuur/stuurpen combi erg mooi vind passen op dit frame.. klein beetje easton lintje eromheen..
tips en suggestie zijn altijd welkom natuurlijk...
Daarnaast ben ik na wat testen niet kapot van de werking van de ergo's, het voelt niet snel. ( mijn beleving, geen mening) Vind ze wel veel mooier staan ja, dat zeker.
Ritchey koop ik ook zelf dus en is gewoon een goede keus, niet speciaal of heel mooi, maar goed.
Ben ook aan het kijken naar FSA, misschien de plasma aangezien ik een stuur/stuurpen combi erg mooi vind passen op dit frame.. klein beetje easton lintje eromheen..
tips en suggestie zijn altijd welkom natuurlijk...