[quote="GBJ Hillman"][quote="jasperhentzen"]Beste Arjan (en uiteraard de rest),
Voor mij de eerste keer dat ik met zo'n georganiseerde tijdrit meereed (naast NSK tijdrijden) en viel me dus ook op dat al die foto's genomen werden. Vond het een schitterend parcours en ga hier zeker terug komen! Op 2 mei staat een gedeelte van dit parcours weer op de planning bij mij vanwege een tijdrit die ATC Almere organiseerd.
Nou zag ik dat je een leuke foto had gemaakt van me die ik wel graag via de mail zou krijgen. Dus ook mijn vraag hoe ik die ga ontvangen?
Had startnummer 42 en rij in een geel met blauw snelpak. Mn achterwiel is beplakt met 5 witte "zeisen". Daar zou je me vrij snel aan kunnen herkennen!
mn mail is
jsc_hentzen@hotmail.com
Zou super zijn als je die zou kunnen sturen![/quote]
Reed jij op die zwarte Stevens fiets? En kwam jij na afloop je rugzak bij de startauto halen, terwijl je vertelde dat het je eerste TR van 40 km was?
Zo ja dan was ik de fotograaf die aan de overkant van de weg foto's van de finishers zat te maken. Nummer 42 heb ik ook.
[/quote]
Ik was inderdaad de enige op een zwarte stevens volgens mij. En ook de enige die de rugzak kwam halen op de moterkap van de auto. Heb nog geen foto van bij de finish. Zou je die kunnen opsturen naar het bovengenoemde adres?
Alvast bedankt voor de moeite!