Welke niet-fietsgerelateerde aankoop deed jij recent?
- Enzzo
- Forum-lid HC
Hahaha die van mij ook niet maar die heeft er wel heeeel veel. En sommigen zitten gewoon nog in de doos, nooit gedragen dus.
Ik doe er niet moeilijk over hoor. Maar het fascineert me wel
Ik doe er niet moeilijk over hoor. Maar het fascineert me wel
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hier een stuk of 4 Van Bommels, 3 paar Nike's, 2x Salomon en nog wat losse sneakers.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Huis geschilderd - alles weer knap - deurbel ook direct maar x vervangen...Eufy Video Doorbell Dual 2 Pro met HomeBase

Die werkt best redelijk. Ik heb hem gecombineerd met 2 normale camera's en 2 floodlight camera's in de achtertuin. Achter blijft ie alleen continu de kamado voor mens aanzien. De Chinese geheime dienst zal wel denken dat ik heel veel met mijn beste vriend sta te praten.
Campagnolo Ultra Dork
hahahahahaha prachtig.. hier nog geen camera uitbreiding, maar denk niet dat lang op zich laat wachtenErnie C. schreef: ↑31 mei 2023 16:25 Die werkt best redelijk. Ik heb hem gecombineerd met 2 normale camera's en 2 floodlight camera's in de achtertuin. Achter blijft ie alleen continu de kamado voor mens aanzien. De Chinese geheime dienst zal wel denken dat ik heel veel met mijn beste vriend sta te praten.

- daniel1975
- Forum-lid HC
Ander voortentje voor de sleurhut 

Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!