Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
-
- Forum-lid HC
Volgens mij heet dit topic IK BEN ER KLAAR MEE, LAAT HET VOORJAAR MAAR KOMEN, het is nu gewoon hoogzomer!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Ik weet het
Gisteren 115 km verteerd. Heb er 3 rondjes van gemaakt en na elke ronde 2 750 ml bidons door vrouwlief laten aangeven (volle

older Budweiser
Ik moet zeggen, was gisteren vroeg op pad, zoals altijd, maar ik vond het serieus warm. Moet er nog wel een beetje aan wennen. Het was trouwens wel grappig te zien: als vroege vogel kom ik normaal geen kip tegen het eerste uur, maar nu waren er al behoorlijk wat mensen aan het hardlopen en fietsen.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
-
- Forum-lid HC
Ja inderdaad en rond de middag was het gewoon stil op de fietspaden en wegen.
Ik was vrijdag al even twee uurtjes gegaan op het heetst van de dag. Dat helpt dan altijd wel voor een volgende keer.
En drinken, ik verbaas me erover ook gisteren mensen met een 1 500ml zie rijden.
En dan in 15km geen slok genomen. Ja dan voel ik me na 2 uur ook niet lekker.
Ik was vrijdag al even twee uurtjes gegaan op het heetst van de dag. Dat helpt dan altijd wel voor een volgende keer.
En drinken, ik verbaas me erover ook gisteren mensen met een 1 500ml zie rijden.
En dan in 15km geen slok genomen. Ja dan voel ik me na 2 uur ook niet lekker.
Het is ook natuurlijk, je kan er tegen of je kan er niet tegen, ik ben bij de eerste.
In het weekend een rit van 125km met een groep fietsvrienden en volgwagen aan de meren van Lac de l'Eau d'Heur en het was er heet, toch wel veel temp. boven de 30 graden.
Wel veel drinken (6x 750ml bidons).

In het weekend een rit van 125km met een groep fietsvrienden en volgwagen aan de meren van Lac de l'Eau d'Heur en het was er heet, toch wel veel temp. boven de 30 graden.
Wel veel drinken (6x 750ml bidons).
Specialized Sl7 pro Sram Force
Heel veel hangt af van de vochtigheid in de lucht. En die is momenteel heel laag. Ik heb zondag 66 km 'koerske' met de toeristen gereden en dan nog 108 km alleen. Zolang je blijft rijden met die droge bries uit het oosten vind ik dat heel goed meevallen.
Feitelijk is er nooit een voorjaar geweest. We zijn van een matige winter ineens naar een tropische zomer gegaan.colnagofreak schreef: ↑11 jun 2023 21:55 Volgens mij heet dit topic IK BEN ER KLAAR MEE, LAAT HET VOORJAAR MAAR KOMEN, het is nu gewoon hoogzomer!
Lekker om te fietsen dit weer (zeker met die wind prima te doen) maar voor de landbouw een klein drama.
De routes op de UHR en van Den Treek vallen door de droogte uit elkaar. Ideaal om te oefenen voor strandraces, maar liever even ergens anders gaan fietsen.
En ja, het klopt dat we er zelf ook hoogst verbaasd over zijn.
En ja, het klopt dat we er zelf ook hoogst verbaasd over zijn.
hun fietsen.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Helemaal niet slecht hier aan de west-franse kust!!
Vandaag nog even het klimmetje gechecked waar van Aert vorig jaar in de tour zijn coup
Pleegde. Pfff!!
Vandaag nog even het klimmetje gechecked waar van Aert vorig jaar in de tour zijn coup
Pleegde. Pfff!!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind