Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Bianchi

farelli
Forum-lid
Berichten: 2603
Lid geworden op: 24 feb 2010 22:14

farelli 25 sep 2012 14:43

..... (vanaf 'opweg') ... lekker toch?
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

feddek
Forum-lid
Berichten: 730
Lid geworden op: 10 nov 2009 21:40

feddek 25 sep 2012 14:53

Ik geef de beschreven levensgenieter zeker geen ongelijk!
Daarnaast kan hij als een van de weinigen onder zijn zakenpartners/ collegae zeggen dat hij nog iets aan beweging doet... jammer is dan weer dat hij zich bij een uit de hand gelopen VriMiBo heeft gecommiteerd aan een wedenschap komend jaar de Marmotte te fietsen, waar hij naar alle waarschijnlijkheid halverwege de Glandon strandt, hijgend boven zijn 50mm full carbon wielset.

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 25 sep 2012 15:15

feddek schreef:gewoon de fiets van een zondagtoerder met dikke buik, zwakke rug, geld te veel en een zogenaamde voorliefde voor alles uit italië... zeker geen zeldzaam type in en rond de randstad... na een 70 urige werkweek een ritje van 35 km opweg naar een glas Chianti met harde worst
Jij kent de persoon in kwestie of laat je gewoon je fantasie de loop?
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

robby72
Forum-lid
Berichten: 163
Lid geworden op: 20 mei 2006 21:48

robby72 25 sep 2012 15:24

feddek schreef:gewoon de fiets van een zondagtoerder met dikke buik, zwakke rug, geld te veel en een zogenaamde voorliefde voor alles uit italië... zeker geen zeldzaam type in en rond de randstad... na een 70 urige werkweek een ritje van 35 km opweg naar een glas Chianti met harde worst
Kan best lekker zijn. Laat alsjebleift een ieder in zijn waarde.

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6239
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 25 sep 2012 15:26

feddek schreef:gewoon de fiets van een zondagtoerder met dikke buik, zwakke rug, geld te veel en een zogenaamde voorliefde voor alles uit italië... zeker geen zeldzaam type in en rond de randstad... na een 70 urige werkweek een ritje van 35 km opweg naar een glas Chianti met harde worst
Of iemand die zwaar invalide is en toch toertochten wil rijden zoals deze held tijdens Gent-Wevelgem voor wielertoeristen 2011

Afbeelding

feddek
Forum-lid
Berichten: 730
Lid geworden op: 10 nov 2009 21:40

feddek 25 sep 2012 15:28

@ TImo: tja.. fantasie.. gewoon wat beelden die me te binnen schoten, op basis van wat ik heb gehoord en gezien tijdens de afgelopen jaren op de fiets..ben benieuwd hoe dicht het in dit geval de werkelijkheid nadert :)

@robby: Dat kan zeker lekker zijn, zoals ik al zei geef ik hem geen ongelijk!

@Gastheer: ook dat is een zeer goed mogelijk scenario, ziet er indrukwekkend uit.

Dat is het leuke van zo'n foto he, welk verhaal zit er achter zo'n 'abnormale' fiets..
Laatst gewijzigd door feddek op 25 sep 2012 15:35, 1 keer totaal gewijzigd.

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 25 sep 2012 15:30

..of hoever je er vanaf zit.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

feddek
Forum-lid
Berichten: 730
Lid geworden op: 10 nov 2009 21:40

feddek 25 sep 2012 15:38

timo2.0 schreef:..of hoever je er vanaf zit.
Precies.
(ik wil het nog wel even uitleggen: iedereen vindt zo'n racemonster met flatbar kennelijk raar, dus leuk om even in extremen te speculeren wat voor berijder hij heeft, geen 'negatief vooroordeel ofzo')

agool
Forum-lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 sep 2012 20:07

agool 25 sep 2012 20:19

2 weken geleden de Johan van de Velde classic gereden 110km, daar reed ook iemand mee met zo'n fiets.
Die gast heeft heel de tijd aan kop gereden samen met een vriend van mij met een gemiddelde van 34,5 km, na 87km ging bij mij het licht uit.
Rij zelf pas 4 maanden, was echt helemaal op! Waarom hij zo'n stuur had is mij een raadsel, dat hij goed kan fietsen is in ieder geval voor mij een feit!
Oja hij had geen bierbuik ;-)

Gebruikersavatar
bianco
Forum-lid
Berichten: 586
Lid geworden op: 14 jun 2006 11:29
Contact

Gebruikersavatar bianco 25 sep 2012 23:27

wielerland.nl schreef:"Met het dragen van een unieke uitrusting eert Vacansoleil-DCM zaterdag in de Ronde van Lombardije vijfvoudig winnaar Fausto Coppi. Namens het Nederlandse World Tour-team zullen Thomas De Gendt, Stefan Denifl, Johnny Hoogerland, Björn Leukemans, Marco Marcato, Tomasz Marczynski, Mirko Selvaggi en Rafael Valls het wereldberoemde celeste dragen, zoals Coppi deed in zijn glorieuze dagen.

De Italiaanse 'campionissimo' won de Ronde van Lombardije vier jaar op een rij vanaf 1946 en tevens in 1954. Net als Coppi rijdt Vacansoleil-DCM op een rijwiel van Bianchi, dus dit speciale eerbetoon kan eveneens worden gezien als een knipoog naar de teampartners Bianchi en Santini. Vanaf maandag is een beperkt aantal van honderd setjes (broek+shirt) te koop via de webshop van Vacansoleil-DCM voor de prijs van € 100, - per set."
Ben benieuwd naar de speciale outfit. Heeft iemand 'm misschien al gezien?

Gebruikersavatar
kobro
Forum-lid
Berichten: 607
Lid geworden op: 10 mei 2010 08:14
Locatie: Rotterdam

Gebruikersavatar kobro 28 sep 2012 08:04

bianco schreef:
wielerland.nl schreef:"Met het dragen van een unieke uitrusting eert Vacansoleil-DCM zaterdag in de Ronde van Lombardije vijfvoudig winnaar Fausto Coppi. Namens het Nederlandse World Tour-team zullen Thomas De Gendt, Stefan Denifl, Johnny Hoogerland, Björn Leukemans, Marco Marcato, Tomasz Marczynski, Mirko Selvaggi en Rafael Valls het wereldberoemde celeste dragen, zoals Coppi deed in zijn glorieuze dagen.

De Italiaanse 'campionissimo' won de Ronde van Lombardije vier jaar op een rij vanaf 1946 en tevens in 1954. Net als Coppi rijdt Vacansoleil-DCM op een rijwiel van Bianchi, dus dit speciale eerbetoon kan eveneens worden gezien als een knipoog naar de teampartners Bianchi en Santini. Vanaf maandag is een beperkt aantal van honderd setjes (broek+shirt) te koop via de webshop van Vacansoleil-DCM voor de prijs van € 100, - per set."
Ben benieuwd naar de speciale outfit. Heeft iemand 'm misschien al gezien?

Ik ben hier eigenlijk ook naar op zoek
Bianchi Via Nirone 7
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3

farelli
Forum-lid
Berichten: 2603
Lid geworden op: 24 feb 2010 22:14

farelli 28 sep 2012 08:34

Ik verwacht dat die pas na morgen verkrijgbaar worden.
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

Plaats reactie