Dat staat idd op de site ook.imarc schreef:Ik heb via de Facebook pagina van SRAM gevraagd naar de beschikbaarheid van de Red ETAP hrd (disc) groep. Zo juist ontving ik via Messenger het volgende antwoord:
Thanks for your message. We have an estimated delivery for limited availability on bike brands and aftermarket product as June of 2017, with more widespread availability in July. Please see your local retailer for exact time of delivery for product in your area.
Regards,
SRAM USA
http://www.sram.com
SRAM ETAP
Specialized Diverge Axs
SRAM eTap wordt ook aangeboden als upgrade kit (shifters, voor-/achter derailleur, lader). Dus geen crank, remmen, ketting en cassette.
Klinkt ideaal als je gebruik wil maken van bestaande hardware. Iemand dit al toegepast op Campagnolo en Shimano?
Of gaat dat technisch niet functioneren?
Klinkt ideaal als je gebruik wil maken van bestaande hardware. Iemand dit al toegepast op Campagnolo en Shimano?
Of gaat dat technisch niet functioneren?
Ha, gaaf om te horen! Heb je daar foto's van?raven14 schreef:Ik had op de Parlee de upgrade kit met Fourier remmen, Rotor Inpower crank met Praxis bladen, Dura Ace cassette, KMC ketting. Perfect!
Nu wel de crank gemigreerd naar een SRAM Red Quarq D zero crank. Voor de esthetiek
Ik rijd nu een Allez met Campa Chorus. Dat icm eTap lijkt mij erg gaaf. En tzt crank wissel voor bijv. Rotor power.
Ja in het Parlee topic zijn wel wat foto's te vinden. Vanaf hier ongeveer: http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php ... &start=516

- Lcsmet
- Forum-lid HC
In juni zou de Etap hydro beschikbaar komen voor de losse verkoop.
Dan gaat mijn etap met de gewone remmen in de verkoop.
Ik heb op mijn fiets nu een combinatie van de shirt drs voor gewone remmen ism de hy/rd calipers van TRP.
Op een heuvelend parcours werkt het gewoon goed. Beter dan velgremmen op een carbon remrand maar minder dan mijn Ultegra hydraulische remmen.

Dan gaat mijn etap met de gewone remmen in de verkoop.
Ik heb op mijn fiets nu een combinatie van de shirt drs voor gewone remmen ism de hy/rd calipers van TRP.
Op een heuvelend parcours werkt het gewoon goed. Beter dan velgremmen op een carbon remrand maar minder dan mijn Ultegra hydraulische remmen.

I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Mijn ETAP achterderailleur heeft er vandaag tijdens mijn ritje de brui aan gegeven. Gelukkig was ik maar een dertigtal kilometers van huis... Het ding reageert op niks meer, noch op signalen vanaf de paddles aan de remhendels, noch na het duwen op het knopje op de derailleur zelf. Ook geen led signaal meer te zien. Dood dus.
Morgen maar eens contact opnemen met de fietszaak. Benieuwd hoe SRAM zijn garantieafhandeling is.
Morgen maar eens contact opnemen met de fietszaak. Benieuwd hoe SRAM zijn garantieafhandeling is.

- boswielrenner
- Forum-lid
Je batterij is wel volledig vol? Probeer anders de batterij van de voor-derailleur eens.
Wellicht ook opnieuw pairen?
Wellicht ook opnieuw pairen?
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- boswielrenner
- Forum-lid
Vreemd. Wel balen. Ik verwacht dat je snel een nieuwe derailleur krijgt.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Ik heb onlangs een zeer goede ervaring gehad met een garantiegeval van SRAM. Het ging om een probleem met mijn voorste schijfrem van mijn MTB. Beide remmen zijn door de fietsenmaker naar SRAM opgestuurd omdat de achterrem mogelijk eenzelfde probleem zou kunnen krijgen. Ik heb een compleet nieuw remsysteem terug ontvangen, waarbij ik het geluk had dat er in de tussentijd een upgrade van het remsysteem was geweest, waar ik dus van kon profiteren. Remmen zijn daarna kostenloos door de fietsenmaker gemonteerd.
Het duurde een kleine weken voordat ik mijn fiets terug had, dit kwam omdat het remsysteem uit Duitsland moest komen.
Het duurde een kleine weken voordat ik mijn fiets terug had, dit kwam omdat het remsysteem uit Duitsland moest komen.