Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

verdient dit forum geen eigen kleding

ts-biker
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar ts-biker 27 okt 2005 11:45

Heb zonet de info ontvangen betreffende "de naam op uw shirt", dit komt neer op 8 euro extra/per persoon

jorisvb
Forum-lid

jorisvb 27 okt 2005 11:48

Lijkt mij een goed idee hoe TS-Biker het voorstelt. Alleen zit ik met 1 ding. Hoe weet ik welke maat ik moet hebben bij bioracer? weet zo bij mij in de buurt geen winkel die het verkoopt. Welk merk heeft ongeveer een vergelijkbare maatvoering zodat ik kan passen?

rolandt
Forum-lid

rolandt 27 okt 2005 11:53

Quoten: Origineel geplaatst door TS-Biker op 27 Oktober 2005

Heb zonet de info ontvangen betreffende "de naam op uw shirt", dit komt neer op 8 euro extra/per persoon

Top, voor 8 euro de forumnamen op onze shirts is een koopje, ik ben direct accoord. Nu kan het precies zo worden als we willen, nu alleen nog een ontwerpje kiezen.TS, wederom bedankt voor je moeite!

rolandt
Forum-lid

rolandt 27 okt 2005 11:54

Quoten: Origineel geplaatst door Joris v B op 27 Oktober 2005

Lijkt mij een goed idee hoe TS-Biker het voorstelt. Alleen zit ik met 1 ding. Hoe weet ik welke maat ik moet hebben bij bioracer? weet zo bij mij in de buurt geen winkel die het verkoopt. Welk merk heeft ongeveer een vergelijkbare maatvoering zodat ik kan passen?

Er kwam toch een pasdag?

jorisvb
Forum-lid

jorisvb 27 okt 2005 12:00

Quoten: Origineel geplaatst door TS-Biker op 27 Oktober 2005

Ik denk dat niemand over dat bedrag gaat vallen als dan de naam van de personen op het shirtje gaat staan. Mensen snel jullie naam nog veranderen als je het op je shirt wilt en je hem niet geweldig vindt!

ts-biker
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar ts-biker 27 okt 2005 12:06

Dat kan zeker maar ik vrees dat niet iedereen daar 2 uur of langer voor in de wagen wil zitten.Bioracer werkt in de ploegen met 10 maten, er is echter ook voorzien om slechts met 6 maten te werken (s, m, l, xl, xxl en sl), acht ik beter voor het forum.Desnoods voor zij die het niet weten de taillematen meten (borst, bovenarm, bekken, bovenbeen) en doorgeven dan kan ik mij daarop baseren !

obodewes
Forum-lid

obodewes 27 okt 2005 12:07

Top..gewoon doen die namen!! Dit is een koopje, en het maakt het shirt nog leuker!!

Hmm goed idee..even snel mijn naam veranderen!

obodewes
Forum-lid

obodewes 27 okt 2005 12:19

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 27 Oktober 2005

Quoten: Origineel geplaatst door OBodewes op 27 Oktober 2005

Top..gewoon doen die namen!! Dit is een koopje, en het maakt het shirt nog leuker!!

Hmm goed idee..even snel mijn naam veranderen!

Als je maar van mijn naam afblijft!!!, die is namelijk beschermd door een octrooi, ben namelijk een apart ras , zodoende

He dat is ff balen man!! Ook niet Big Rosa jr./2??Hahaha..zal zo mijn eigen (uitstvervende) rassoort ook wel ff vastleggen..!!

rolandt
Forum-lid

rolandt 27 okt 2005 12:23

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 27 Oktober 2005

Hoe groot worden de namen op het shirt aangebracht, bestrijkt het de gehele breedte van de achterrug of zoiets , mss leuk om alvast te weten hoe groot de namen worden aangebracht. TS-Biker alvast bedankt voor de inspanning, wat ik mij eigelijk afvraagd zijn de ontwerpen van Beginnertje nu van de baan ofzo of wordt het gewoon alsnog als een voorstel aangenomen. Neem aan dat dit een voorstel is en dat er meerdere mogelijkheden worden aangeboden, om mss straks te kunnen kiezen tussen veschillende ontwerpen met de forumnamen erop!!

big rosa, voor voorstellen, zie hierhttp://www.fiets.nl/forum/display_topic_thread ... ition=1Het kunnen nu alleen nog maar designs zijn van Bioracer.

Plaats reactie