Forumlid gespot
Afgelopen zondagochtend om ca. 10.15u een groepje van zo'n 6 man in Fiets-shirts bij Meerkerk gezien.
Zij kwamen vanaf de noord-oost kant parallel langs het kanaal vandaan het dorp binnenrijden.
Wij (ong. 8 man) kwamen net het dorp uit.
Wij groeten nog, maar geen reactie's . . . Wie hadden er zo'n ochtendhumeur?
Zij kwamen vanaf de noord-oost kant parallel langs het kanaal vandaan het dorp binnenrijden.
Wij (ong. 8 man) kwamen net het dorp uit.
Wij groeten nog, maar geen reactie's . . . Wie hadden er zo'n ochtendhumeur?
[quote="WouterF"]
Noppie!
Zit dus naast slap ouwehren op het forum dus toch ook wel eens op de fiets![/quote]
Ik sta er mooi op, al zeg ik het zelf. Slap ouwehoren doe ik nooit. Ik werd ongeveer 14de tijdens die rit. Het was druk bijna 100 man.
Noppie!
Zit dus naast slap ouwehren op het forum dus toch ook wel eens op de fiets![/quote]
Ik sta er mooi op, al zeg ik het zelf. Slap ouwehoren doe ik nooit. Ik werd ongeveer 14de tijdens die rit. Het was druk bijna 100 man.
kiekeboe
[quote="bach"]Corniel gespot vandaan bij het binnenrijden van het Delftechpark.
Hij had de goede moraal door de fiets te pakken waar ik lui met de auto was. [/quote]
Tja, het was tot nu toe wel de enige keer dit jaar, op de fiets...
Vrijdag ga ik weer. (Nu schaken
)
Hij had de goede moraal door de fiets te pakken waar ik lui met de auto was. [/quote]
Tja, het was tot nu toe wel de enige keer dit jaar, op de fiets...
Vrijdag ga ik weer. (Nu schaken
Vandaag de RETO bostoertocht van 60km gereden met Perik. Daar ook nog Scepticus tegen gekomen op zijn Redline Monocog 29er. Mooi ding.
Was trouwens echt een supermooie tocht. Maar de laatste 10km was het beste er wel af.
Was trouwens echt een supermooie tocht. Maar de laatste 10km was het beste er wel af.
Pijn is zwakte die het lichaam verlaat...
-
bianchisl3
- Forum-lid
[quote="GastheerG"]Gisteravond VIER (4!!!!!!!!!!!!!!) forumleden gespot.
ZONDER fiets!
Ik was met m'n dochter op een infoavond voor een nieuwe school. Was BianchiSL3, Elsxxx, Snelle Jelle en Ghilbli ook.[/quote]
Klopt, voor Jelle idd. Het gaat niet het IJsselcollege maar wel het Emmauscollege worden, net als zijn broer.
ZONDER fiets!
Ik was met m'n dochter op een infoavond voor een nieuwe school. Was BianchiSL3, Elsxxx, Snelle Jelle en Ghilbli ook.[/quote]
Klopt, voor Jelle idd. Het gaat niet het IJsselcollege maar wel het Emmauscollege worden, net als zijn broer.
[quote="Noppie"][quote="WouterF"]
Noppie!
Ik sta er mooi op, al zeg ik het zelf. Slap ouwehoren doe ik nooit. Ik werd ongeveer 14de tijdens die rit. Het was druk bijna 100 man.[/quote]
Waar ... is de broek ??
Noppie!
Ik sta er mooi op, al zeg ik het zelf. Slap ouwehoren doe ik nooit. Ik werd ongeveer 14de tijdens die rit. Het was druk bijna 100 man.[/quote]
Waar ... is de broek ??
[quote="SpEric"][quote="Noppie"][quote="WouterF"][img]foto%20Noppie[/img]
Noppie!
Zit dus naast slap ouwehren op het forum dus toch ook wel eens op de fiets![/quote] Ik sta er mooi op, al zeg ik het zelf. Slap ouwehoren doe ik nooit. Ik werd ongeveer 14de tijdens die rit. Het was druk bijna 100 man.[/quote]
Waar ... is de broek ??
[/quote]
Die heeft z'n vrouw aan...
Noppie!
Zit dus naast slap ouwehren op het forum dus toch ook wel eens op de fiets![/quote] Ik sta er mooi op, al zeg ik het zelf. Slap ouwehoren doe ik nooit. Ik werd ongeveer 14de tijdens die rit. Het was druk bijna 100 man.[/quote]
Waar ... is de broek ??
[/quote]
Die heeft z'n vrouw aan...