BRM 200 Zwolle-Boekelo-Zwolle, zaterdag 19 november 2016
@oehT: volgens mij hebben we na de controle in Ootmarsum nog een stukje opgefietst, maar ik ben snel afgehaakt (met een nat wegdek fiets ik liever alleen, dan dat ik alle modder van mijn voorganger in het gezicht krijg)
Mijn impressies: net als vorig jaar een mooie tocht over rustige plattelandsweggetjes. Het was kouder en natter dan ik had verwacht. Bij de controle in Boekelo kwam ik lichtelijk verkleumd binnen. Opgelost door iets te eten en een windjack aan te trekken. Enige nadeel van een 200 brevet: het laatste stukje kwam ik net op gang . Ik had nog wel een eindje door willen fietsen, maar mijn vriendin zou zijn gaan klagen als ik nog 100 km naar huis was gaan fietsen.
Mijn impressies: net als vorig jaar een mooie tocht over rustige plattelandsweggetjes. Het was kouder en natter dan ik had verwacht. Bij de controle in Boekelo kwam ik lichtelijk verkleumd binnen. Opgelost door iets te eten en een windjack aan te trekken. Enige nadeel van een 200 brevet: het laatste stukje kwam ik net op gang . Ik had nog wel een eindje door willen fietsen, maar mijn vriendin zou zijn gaan klagen als ik nog 100 km naar huis was gaan fietsen.
Dat klopt dan. Zonder voor te stellen, toch een forumlid ontmoet
De volgende keer schudden wij de hand.
De modder in het gezicht is een waar punt, ik kwam thuis als Richard Groenendaal in zijn beste dagen. Ik herken trouwens ook het net op gang komen rond km 160 of ergens in die buurt. Met 160 op de teller voelde ik mij helemaal in mijn element. Geen last meer van koude of warmte, geen kleine pijntjes meer in de benen, maar gewoon lekker. Of zoals mijn fietsmaat sprak, wow jij zit lekker in een flow, waarna hij rustig een km of 40 van mijn achterwiel is gaan genieten (wat prima is)
Dus wellicht dat een 300 of een 400 ook aangevangen kan worden door mij in het nieuwe kalenderjaar. Ik heb in ieder geval een echt leuke dag gehad, voor herhaling vatbaar, helemaal als het weer iets beter is 
So, we'll meet again.
De modder in het gezicht is een waar punt, ik kwam thuis als Richard Groenendaal in zijn beste dagen. Ik herken trouwens ook het net op gang komen rond km 160 of ergens in die buurt. Met 160 op de teller voelde ik mij helemaal in mijn element. Geen last meer van koude of warmte, geen kleine pijntjes meer in de benen, maar gewoon lekker. Of zoals mijn fietsmaat sprak, wow jij zit lekker in een flow, waarna hij rustig een km of 40 van mijn achterwiel is gaan genieten (wat prima is)
So, we'll meet again.
Laatst gewijzigd door oehT op 20 nov 2016 22:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Maak je niet dik, we zijn daarr zelf ook nog maar net uit, hoor.
Ja, dat ben je. Het is simpel: wie een brevet volbrengt is een randonneur, en dat is een titel voor het leven. Dus wat dat aangaat: van harte gefeliciteerd. Gelukkig valt er zeker nog wel wat te winnen, want er zijn meer randonneurstitels te behalen: Superrandonneur, Randonneur 5000, Randonneur 10000, Randonneur Round the Year, …oehT schreef:[…] Als ik al een randonneur ben overigens, […]
Vorsprung durch Pedantik
Ondanks wat matige fietsmaanden de afgelopen tijd toch maar ingeschreven en zaterdag opgestapt. Rustig aan begonnen (hierbij geholpen door een lekke band al vrij vroeg na de start).
De route verdient een compliment aan de 'parcourbouwers': mooi en heerlijk autoluw. De fietspaden naast de weg (vooral in Duitsland) waren 'herfstglad', was hier en daar echt oppassen.
Mooiste moment: onder een mooie sterrenhemel, met volle bak licht de Holterberg afsuizen en dan na een bocht moeten uitwijken omdat een ree heel rustig de weg oversteekt, midden op de weg blijft staan en me aankijkt met een blik van: wat doe jij nou hier in het donker....dit is mijn terrein! Geweldig!!
Verder even genoeg Sinterklaasliedjes gehoord
leuke gesprekjes gehad met andere deelnemers en uiteindelijk ruim binnen de tijd de rode lantaarn binnen gebracht. En wat kan een kop soep dan lekker smaken.....
De route verdient een compliment aan de 'parcourbouwers': mooi en heerlijk autoluw. De fietspaden naast de weg (vooral in Duitsland) waren 'herfstglad', was hier en daar echt oppassen.
Mooiste moment: onder een mooie sterrenhemel, met volle bak licht de Holterberg afsuizen en dan na een bocht moeten uitwijken omdat een ree heel rustig de weg oversteekt, midden op de weg blijft staan en me aankijkt met een blik van: wat doe jij nou hier in het donker....dit is mijn terrein! Geweldig!!
Verder even genoeg Sinterklaasliedjes gehoord
Die heb ik onderweg al gefixt. Nieuwe kabel gelegd na de afdaling. Een paar dorpen verderop stond een ANWB auto langs de kant. Van hem even een kniptang geleend om de kabel in te korten.Delange63 schreef:Klopt! Derailleur weer in orde??
-
Quarantanove
- Forum-lid
Richard Groenendijk??????oehT schreef: De modder in het gezicht is een waar punt, ik kwam thuis als Richard Groenendijk in zijn beste dagen. .