Ja beste loos, foto mag altijd
Had in mijn ander topic al mee gekregen dat je een andere naaf had laten steken, ik heb het gehouden bij nieuwe lagers.
2 keuze's heb ik nu voor mij
1 ) Zipp's verkopen voor wat ze waard zijn ( zaten op mijn nieuwe canyon ) en nieuwe kopen bij een top FM, die heeft me al enkele malen geholpen met wiel-issue's ( nieuw shimanowiel zelfs zonder aankoopbon, en een gerepareerd mavic carbon na 1 week ipv maanden te wachten ) alles gratis en zonder gezeur, met de fijnste glimlach. En die FM woont op 20km van mijn deur. Want als ik het topic van asmeets lees over zijn zipp's bij zijn FM heb ik precies toch een beetje meeval
2) Bij een wielenbouwer, ik denk dan aan D-force mijn zipp's laten upgraden met WI naven als hij dit wil ( hij verdeeld die namelijk niet ) , of DT240. Dan heb ik topvelgen met goede naven
Wat zijn goede naven
Wheel-tec (alles kan per pakketpost)brekson schreef: WIe heeft dit voor je gedaan ?
Veel informatie en mooie foto's:
https://www.facebook.com/WheelTec/?fref=ts
Havana toch. Zo'n fout mag je toch niet maken (taaltopic)havana schreef:Chris King heeft veel onderhoud nodig, en daar heb je speciaal gereedschap voor nodig. Kost duur, qua geld (financieel gezien). Zou dan inderdaad eerder voor WI of Industry Nine gaan.
Het was nogal met opzet, zeg maar. 
Die laatste, industry nine blijken idd ook gave en onderhoudsvriendelijke te zijnhavana schreef:Chris King heeft veel onderhoud nodig, en daar heb je speciaal gereedschap voor nodig. Kost duur, qua geld (financieel gezien). Zou dan inderdaad eerder voor WI of Industry Nine gaan.
Iemand een idee waar ik die het beste koop ?? ( heb mss zelf iemand die de wielen kan ombouwen )
Sworks Venge
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
R2 bike heeft ze iig. Misschien kan het nog wel ergens goedkoper, maar ze hebben wel een hoop.