Het Carrefour was ook een uitdaging in 2010 overigens.
Nog een weekje, heren...
Fiets Magazine nr. 01-2026 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!

Maar stiekem hopen we natuurlijk op een natte editieDelange63 schreef:Kans op regen.....dus ook kans op geen regen.....
Ja ook een keer gehad. In 2008 waren de eerste stroken een groot blubber festijn. Helft van ons groepje ging tegen de vlakte en vele voor ons. Moesten we van de fiets omdat vele niet meer durfde te fietsen. Dus blubber tussen de plaatjes. Even daarna ging de zon schijnen. Kom ik bij een controle waar m'n vrouw mij staat op te vangen. Ze kon me echt opvangenDelange63 schreef:Niet vergeten af en toe ff in en uit te klikken met de pedalen. Ging vorige editie (nogal vochtige start) bijna op m'n plaat omdat de opgedroogde modder de zaak lekker had vastgezet
![]()

Lachen. Zelf maakt het mij niet uit. Een natte editie praten we langer over maar voor m'n vrouw die als begeleider meegaat is het wat minder. 1-2 keer per jaar doet ze de volgwagen en dan is het wel zo leuk dat het zonnetje schijnt. In het zonnige zuiden gaat ze volgende maand nog een keer de volgauto rijden dus ik hou haar maar voor dat PR nat toch echt veel leuker is. Ook voor de foto'srenec schreef:Ja dat wordt lachen komende zondag...de verwachtingen worden er niet beter op...