Nou ik zou Froome wel eens willen zien zoals de Rasmussen waarnaar jij refereert.FaustoCoppi schreef:Rasmussen...
Sorry voor het off-topic gaan maar wat ik zojuist over Froome hoorde schokte me.
Froome met 3% vet is gewoon niet normaal en echt ongezond. Eens kijken als het koud en slecht weer wordt in de bergen hoe hij dat eventueel verteerd. Zo broos als maar kan zijn.
Ziet er ook gewoon niet uit. Kijk eens naar die bovenarmen, nou ja, botten.
Zoals ik zonet het verhaal op de Belg hoorde wat bij Sky qua voeding moet en zeker niet mag is niet normaal. Dan eet je dus zo ongeveer klinisch.
Zo zou Froome als ontbijt slechts 1 kommetje havermout en twee eitjes eten (zullen wel gekookt/geporcheerd zijn dan toch). Geen suiker, geen koffie (eventueel alleen voor een tijdrit als booster. Beetje vreemd aangezien caffeine vooral bekend is om de vetverbranding te stimuleren.
Dat je topsporters uitgebalanceerde en weloverworgen voeding wilt laten eten is begrijpelijk maar dat klinische van Sky gaat me toch echt te ver als het idd allemaal zo erg is.
Nee, zo heb je toch geen qualiteit van leven meer. Dan zullen sommigen zeggen dat zoiets de voortschrijding van topsport en voedsel is maar voor mijn klinkt het als complete waanzin.